قیمت آیفون 8

اطلاعاتی جدید از قیمت آیفون 8 لو رفت

روز گذشته اخباری منتشر شد که نشان می‌داد اپل، 70 میلیون نمایشگر اولد را برای پرچمدار آینده خود یعنی آیفون 8 (Apple iPhone 8) به سامسونگ سفارش داده است. حال در شرایطی‌که هنوز بسیاری از افراد مشغول بحث و گفتگو در رابطه با نمایشگر پرچمدار اپل هستند، اطلاعاتی جدید از قیمت آیفون 8 لو رفته که احتمالا برای کاربران جذاب باشد.

بر اساس شایعاتی که پیشتر منتشر شده، اپل امسال در کنار آیفون 8 دو گوشی دیگر با نام‌های آیفون 7 اس (iPhone 7s) و 7 اس پلاس (iPhone 7s Plus) با نمایشگرهای “LCD” را معرفی خواهد کرد. به همین جهت می‌توان آیفون 8 را که به مناسبت دهمین سالگرد این گوشی ساخته می‌شود، پرچمدار 2017 اهالی کوپرتینو در نظر گرفت. اما قیمت آیفون 8 چه تفاوتی با گوشی های دیگر دارد؟

قیمت آیفون 8 بیشتر از نسل قبلی خواهد بود

به نظر می‌رسد پرچمدار آینده اپل با صفحه نمایشی 5.8 اینچی، همچون گوشی های جدید سامسونگ فاقد کلید فیزیکی هوم خواهد بود و در عوض از سیستمی جدید با عنوان “Function Area” استفاده خواهد کرد. در واقع این سیستم شباهت بسیاری با نوار لمسی تاچ بار (Touch Bar) مک بوک های جدید دارد و استفاده از آن تنها با نمایشگرهای اولد سامسونگ امکان‌پذیر است؛ نمایشگرهایی که البته هزینه بسیاری برای تولید دارند. به همین جهت تحلیلگر مرکز “UBS”، آقای “Steven Milunovich” قیمت بالاتر آیفون 8 نسبت به نسل قبل را پیش‌بینی کرده و این احتمال وجود دارد نسخه 64 گیگابایتی این گوشی با قیمت 850 تا 900 دلار و نسخه 256 گیگابایتی آن با قیمتی بالای هزار دلار به فروش برسد. همچنین قیمت پایه مدل‌های دیگر نیز احتمالا 650 و 750 دلار خواهد بود.

اگر آیفون جدید واقعا چنین قیمتی داشته باشد، می‌توان آن را اولین گوشی اپل با قیمت چهار رقمی در بازار آمریکا در نظر گرفت.

تنها پرچمدار فعلی موجود با صفحه نمایش اولد، گلکسی اس 8 پلاس (+Galaxy S8) است که با 6 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی، در آینده نزدیک منحصرا در بازار چین و با قیمت هزار و سی دلار عرضه خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*