تست مقاومت جی 6

ویدیوی رسمی ال جی از تست مقاومت جی 6 با ماشین روب گلدبرگ!

زمان زیادی تا عرضه جهانی تلفن هوشمند جی 6 (LG G6) باقی نمانده و مدیران با انتشار ویدیوهای تبلیغاتی مختلف به دنبال معرفی ویژگی‌های کلیدی و مخصوص آن هستند. اخیرا نیز ویدیوی جدید از تست مقاومت جی 6 منتشر شده که اطمینان‌پذیری بالای این گوشی و توانایی آن در تحمل شرایط مختلف در ماشین روب گلدبرگ (Rube Goldberg machine) را به تصویر می‌کشد.

شاید تاکنون نام «ماشین روب گلدبرگ» را نشنیده باشید، اما قطعا با عملکرد آن آشنا هستید. روب گلدبرگ نام ماشینی‌ست که توسط هنرمندی با همین نام ساخته شده و در آن مجموعه‌ای از ماشین‌ها به صورت متوالی یکدیگر را فعال می‌کنند. درواقع ما اینجا با نوعی دومینو رو به رو هستیم که در آن چرخ‌ها، تخته‌ها و دستگاه‌های پیچیده‌تر جایگزین قطعات دومینو شده‌اند. درگذشته نمونه ماشین روب گلدبرگ را بیشتر در کارتون‌ها دیده‌ایم؛ اما اینجا کره‌ای‌ها با طراحی مدل اختصاصی آن، به دنبال نمایش مقاومت جی 6 و اثبات گفته‌های خود هستند.

در این ویدیو ابتدا مقاومت گوشی در برابر آب و گرد و غبار مورد آزمایش قرار گرفته و سپس با تست‌های سخت‌تر، دردانه ال جی زیر شکنجه می‌رود تا خیال کاربران از کیفیت ساخت بالای این گوشی آسوده باشد. به یاد داشته باشید این ویدیو بیشتر جنبه تبلیغاتی داشته و احتمالا هیچ‌کدام از آنها در دنیای واقعی انجام نمی‌شود. با این‌حال اگر گفته‌های ال جی در رابطه با این گوشی را قبول ندارید، بهتر است منتظر انتشار ویدیوهای مشابه دیگر در یوتیوب باشید.

تست مقاومت جی 6 با ماشین روب گلدبرگ

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. شما لطفا به فکر عشقتون سامسونگ باشین که خدای نکرده با افتادن از فاصله 10 سانتی خورد نشه..
    تمام این تست ها به صورت واقعی انجام شده و g6 سربلند ازش بیرون اومده و جای هیچ نگرانی نیست

  2. اگه راستم نباشه بازم ال جی