گوشی شیائومی می نوت 3

شایعه: گوشی شیائومی می نوت 3 با سخت افزاری قدرتمند در راه است

طی روزهای اخیر کمپانی شیائومی و پرچمدار 2017 آن مورد توجه بسیاری از رسانه‌ها قرار داشتند و انتظار می‌رفت می 6 (Xiaomi Mi 6) در تاریخ 11 آوریل به صورت رسمی معرفی شود. اما مدیران با انتشار تصویر تبلیغاتی رسمی این گوشی، از معرفی آن در تاریخ 19 آوریل (30 فروردین) خبر دادند. اما به‌نظر می 6 تنها محصولی نیست که چینی‌ها قصد معرفی آن را دارند و حالا اطلاعاتی جدید از گوشی شیائومی می نوت 3 (Xiaomi Mi Note 3) با سخت افزاری قدرتمند لو رفته است.

بنابر این اطلاعات که اخیرا توسط یکی از منابع ناشناس چینی منتشر شده، گوشی شیائومی می نوت 3 با بهره‌گیری از تراشه اسنپدراگون 835 و هشت گیگابایت حافظه رم، در دو نسخه 128 و 256 گیگابایتی تولید شده و یکی از قدرتمندترین محصولاتی خواهد بود که توسط شیائومی معرفی می‌شود. به‌علاوه مثل می نوت 2 (Xiaomi Mi Note 2)، نسل جدید این گوشی به صفحه نمایشی 5.7 اینچی همراه با یک باتری بزرگ 4070 میلی‌آمپر ساعتی تجهیز خواهد شد.

گوشی شیائومی می نوت 3 همانند نسل قبلی با صفحه نمایشی محنحی عرضه می‌شود

شاید با خود بگویید چرا طی ماه‌های گذشته اخبار کمی در رابطه با می نوت 2 منتشر شده است. در این صورت حق دارید چراکه می نوت 2 اولین گوشی شیائومی بود که همانند محصولات سری اج سامسونگ از صفحه نمایشی با طرف دو خمیده بهره می‌برد و مشکلاتی که در مراحل ابتدایی پیش روی سازندگان قرار داشت، باعث شد تا این گوشی قدرتمند آن‌گونه که باید مورد توجه قرار نگیرد. ولی به‌نظر حالا این مشکلات پایان یافته‌اند و گوشی شیائومی می نوت 3 قرار است باز هم با صفحه نمایشی خمیده تولید شود.

متاسفانه هنوز زمان عرضه دقیق این تلفن قدرتمند مشخص نشده و ما تنها می‌دانیم Mi Note 3 نیمه دوم سال جاری میلادی معرفی می‌شود. هرچند، هنوز تاریخ معینی برای عرضه محصولات سری می نوت در نظر گرفته نشده است. اگر به یاد داشته باشید اولین نسل از این گوشی های قدرتمند در ژانویه 2015 معرفی شده بود و نسل دوم آن نیز اکتبر سال گذشته پیش روی کاربران قرار گرفت؛ به همین جهت در رابطه با زمان عرضه می نوت 3 نمی‌توان با اطمینان سخن گفت.

گوشی شیائومی می نوت 3

تصویر شیائومی می نوت 2 با صفحه نمایش منحنی

به هر صورت اگر این اخبار صحت داشته باشند، تصمیم مدیران برای عرضه زودهنگام Xiaomi Mi Note 3 معقول خواهد بود چراکه اسمارت فون دوست‌داشتنی شیائومی حالا با کیفیت ساخت بالاتر، به سخت افزاری قدرتمندتر نیز مجهز شده تا شاهد رقابت جدی‌تر چینی‌ها با سازندگان دیگر باشیم.

متاسفانه تاکنون هیچ اطلاعاتی در رابطه با محل عرضه می نوت 3 منتشر نشده است؛ اما با توجه به برنامه‌های شیائومی برای حضور پرقدرت در بازار جهانی، فروش آن بازار آمریکا و کشورهای اروپایی دور از انتظار نیست.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*