لی اکو لی پرو 3 ای آی ادیشن

معرفی گوشی جدید «لی اکو لی پرو 3 ای آی ادیشن» با دوربین دوگانه و دستیار مجازی “LeLe”

بعد از انتشار شایعات مختلف در رابطه با یکی از اسمارت فون های شرکت چینی لی اکو (LeEco)، سرانجام لی اکو لی پرو 3 ای آی ادیشن (LeEco Le Pro 3 AI Edition) همراه با سیستم دوربین دوگانه در دو نسخه استاندارد و اکو به صورت رسمی پیش روی کاربران قرار گرفت.

نسخه استاندارد گوشی لی پرو 3 ای آی ادیشن با بهره‌گیری از صفحه نمایشی 5.5 اینچی و فول اچ دی، به چهار گیگابایت حافظه رم، 32 گیگابایت داخلی و باتری 4 هزار میلی‌آمپر ساعتی تجهیز شده و تراشه هلیو ایکس 23 (Mediatek Helio X23) مسئول مدیریت اطلاعات در آن خواهد بود. به‌علاوه، اندروید 6.0 مارشملو و رابط کاربری اختصاصی این شرکت نیز سیستم نرم افزاری گوشی جدید لی اکو را تشکیل می‌دهند.

در رابطه با دوربین، سازندگان از دو سنسور 13 مگاپیکسلی برای بخش پشتی (یکی رنگی و دیگری مونوکروم) با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.0 و فوکوس خودکار تشخیص فاز همراه با فلاش ال ای دی دوگانه استفاده کرده‌اند که نیاز کاربران به دوربینی قدرتمند را برطرف می‌کند. همچنین توانایی ضبط ویدیو با کیفیت 4K و نرخ 30 فریم بر ثانیه در کنار قابلیتی برای فیلمبرداری به صورت اسلوموشن با کیفیت 720p و نرخ 120 فریم بر ثانیه از دیگر قابلیت‌های جذاب دوربین دوگانه این گوشی هستند. از ویژگی‌های اصلی دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی گوشی جدید لی اکو نیز می‌توان به گشودگی دریچه دیافراگم f/2.0، میدان دید 76.5 درجه و اندازه 1.4 میکرومتری پیکسل‌ها اشاره کرد.

لی اکو لی پرو 3 ای آی ادیشن

مشخصات فنی نسخه‌های استاندارد و اکو از این گوشی جدید تقریبا یکسان است و هر دو با ابعاد 152.4 در 75.1 در 7.5 میلی‌متر با 168 گرم وزن تولید خواهند شد. با این حال تنها تفاوت آنها، وجود حافظه داخلی 64 گیگابایتی برای نسخه اکو و تراشه قدرتمندتر تراشه هلیو ایکس 27 (Mediatek Helio X27) است.

لی اکو لی پرو 3 ای آی ادیشن از فردا وارد بازار چین می‌شود

یکی دیگر از ویژگی‌های جذاب گوشی های جدید لی اکو، دستیار مجازی و اختصاصی “LeLe” با قابلیت یادگیری است که کاربران می‌توانند در شرایطی که صفحه گوشی خاموش است نیز با آن صحبت کنند. همچنین به نظر LeLe از اپلیکیشن های لی اکو نیز پشتیبانی می‌کند.

لی اکو لی پرو 3 ای آی ادیشن قرار است از فردا یعنی 14 آوریل (25 فروردین) با قیمت 260 دلار (245 یورو) برای نسخه استاندارد و 347 دلار (328 یورو) برای نسخه اکو در رنگ‌های مشکی، طلایی و رز گلد وارد بازار کشور چین شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. سلام گلس و قابشو میخاستم چطوری باید تهیه کنم؟؟؟