اندروید 7.1.2 اسکنر اثر انگشت بعضی از دیوایس های گوگل پیکسل و نکسوس را از کار می‌اندازد

اندروید 7.1.2 اسکنر اثر انگشت بعضی از دیوایس های گوگل پیکسل و نکسوس را از کار می‌اندازد

باز هم یک آپدیت دیگر برای سیستم عامل اندروید و باز هم یک مشکل دیگر در عملکرد دیوایس های گوگل! این برند آمریکایی در چند ماهه‌ی اخیر روند چندان جالبی در زمینه‌ی پشتیبانی نرم افزاری از دیوایس های ساخت خود نداشته است و گوگل پیکسل و گوگل پیکسل ایکس ال با مشکلات عجیبی مواجه شده‌اند.

گویا آپدیت جدید سیستم عامل اندروید، یعنی نسخه‌ی ۷.۱.۲، تعدادی از کاربران سری نکسوس و گوگل پیکسل (Google Pixel) را به دردسر انداخته است. از ده روز پیش و در تاریخ چهارم آوریل، بحث جدیدی در انجمن اینترنتی محصولات گوگل به راه افتاده است و تاکنون هم تعدادی از کاربران به آن پاسخ داد‌ه‌اند و از مشکلات به وجود آمده برای دیوایس‌ خود ابراز ناراحتی کرده‌اند.

البته از میزان تعداد پاسخ‌ها به این بحث می‌توان متوجه شد که مشکل اسکنر اثر انگشت گوگل پیکسل و نکسوس‌های این کمپانی، تنها در سطح محدودی به وجود آمده است و بسیاری از کاربران نیز بدون مشکل توانسته‌اند دیوایس خود را به‌روزرسانی نمایند. از قرار معلوم، آپدیت اندروید ۷.۱.۲ اسکنر اثر انگشت تعدادی از دیوایس‌های نکسوس ۵ ایکس، نکسوس ۶ پی، گوگل پیکسل و گوگل پیکسل ایکس ال را از کار انداخته است.

مشکل گوگل پیکسل به زودی حل خواهد شد؟ 

اگر شما هم با این مشکل مواجه شده‌اید، می‌توانید به انجمن پشتیبانی محصولات سری پیکسل مراجعه کنید و مشکلی که برای دیوایس‌تان پیش آمده است را با دیگر کاربران به اشتراک بگذارید. هرچه تعداد گزارش‌ها در رابطه با این مشکل افزایش یابد، گوگل توجه بیشتری به آن نشان خواهد داد و متخصصان نرم افزاری این غول آمریکایی می‌توانند با آگاهی بیشتری نسبت به رفع هرچه سریع‌تر این مشکل اقدام کنند.

تا به حال مشکلاتی در زمینه‌ی بلوتوث، مشکلاتی در زمینه‌ی ارتباط بر بستر شبکه‌ی اینترنت موبایل ال تی ای و ایراداتی در زمینه‌ی دوربین که باعث کرش کردن سیستم عامل می‌شوند، برای دیوایس های گوگل پیکسل گزارش‌ شده‌اند و کاربران امیدوارند که در سری جدید این اسمارت‌ فون‌ جذاب، دیگر شاهد آنها نباشند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*