تصویر احتمالی گلکسی جی 5 سال 2017

انتشار تصویر احتمالی گلکسی جی 5 سال 2017

از مدت‌ها قبل اخباری مبنی بر احتمال عرضه نسخه جدید گوشی محبوب گلکسی جی 5 در آینده‌ای نزدیک شنیده‌ایم. اگرچه تاکنون سامسونگ به طور رسمی خبری در این مورد منتشر نکرده، اما مشاهده گلکسی جی 5 2017 در کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) و سازمان متولی تکنولوژی وای فای (Wi-Fi Alliance)، نشان می‌دهد زمان زیادی تا عرضه رسمی این گوشی باقی نمانده است. یکی دیگر از دلایل این حدس، انتشار تصویر احتمالی گلکسی جی 5 سال 2017 (Galaxy J5 2017) است که به خوبی نحوه طراحی پنل پشتی این گوشی موبایل را به نمایش می‌گذارد.

هنوز اطلاعات زیادی درباره محصول میان‌رده جدید سامسونگ در دسترس نیست، با این حال انتظار می‌رود گلکسی جی 5 سال 2017 که شماره مدل آن SM-J530 است، در صورت واقعی بودن اطلاعات تاییدیه وای فای گلکسی جی 5 سال 2017 منتشر شده در چند ماه قبل، به اندروید مارشملو نسخه 6.0 مجهز شود. از طرفی دیگر، طبق جدیدترین تست بنچمارک این گوشی موبایل، می‌بایست شاهد استفاده از اندروید نوقا نسخه 7.0 در آن باشیم.

تاکنون شاهد چند تصویر احتمالی گلکسی جی 5 سال 2017 بوده‌ایم که متاسفانه هیچ‌کدام ما را به طور کامل در جریان سبک طراحی این میان‌رده جدید سامسونگ قرار نداده‌اند. بر اساس مواردی که تاکنون دیده‌ایم، سامسونگ تصمیم ندارد قدم آن‌‌چنان بزرگی برای تغییر سبک طراحی گوشی های میان‌رده خود بردارد.

تصویر احتمالی گلکسی جی 5 سال 2017

متاسفانه تصویر احتمالی گلکسی جی 5 سال 2017 اطلاعات زیادی به ما نمی‌دهد

از آنجایی که سامسونگ هنوز به صورت رسمی حرفی از عرضه این گوشی نزده و جز تاییدیه وای فای، تست بنچمارک و همچنین چند تصویر احتمالی گلکسی جی 5 سال 2017 اطلاعات دیگری درباره این گوشی موبایل نداریم، مشخص کردن زمان عرضه آن بسیار مشکل است. گفتنی است مدتی قبل شاهد فاش شدن مشخصات احتمالی گلکسی جی 5 سال 2017 بودیم، اما نمی‌توان به طور کاملا مطمئن، به این اطلاعات تکیه کرد.

تصویر احتمالی گلکسی جی 5 سال 2017

سامسونگ از روز اول اردیبهشت ماه عرضه پرچمداران جدید خود یعنی گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس را آغاز می‌کند و می‌توان انتظار داشت بخش گوشی موبایل این غول کره‌ای، تا مدتی درگیر این موضوع باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*