اپلیکیشن Cabana

با اپلیکیشن Cabana به صورت همزمان با دوستان خود ویدیو تماشا کنید

وب سایت Tumblr مدتی است فعالیت برای ورود به پلتفرم موبایل را آغاز کرده و تصمیم دارد اپلیکیشن شبکه اجتماعی خود را توسعه دهد. محصول این شرکت Cabana نام داشته و کارایی بسیار جالبی دارد. با استفاده از اپلیکیشن Cabana می‌توانید یک ویدیو را به صورت همزمان با چند نفر از دوستان خود تماشا کنید.

در حال حاضر تنها از ویدیوهای یوتیوب در اپلیکیشن Cabana پشتیبانی می‌شود، اما در آینده‌ای نه چندان دور شاهد افزوده شدن منابع ویدیویی بیشتری به آن هستیم. همچنین در حال حاضر، از نظر تعداد کاربر نیز محدودیت وجود دارد و بعد از پخش یک ویدیو، تا حداکثر شش کاربر دیگر را می‌توان برای تماشا به صورت همزمان در درون یک اتفاق مجازی گرد هم آورد. مزیت این سرویس، تماشای ویدیو با دوستان خود به صورت کاملا لایو و زنده است.

هر کاربر درون اتفاق می‌تواند کنترل پخش ویدیو را در اپلیکیشن Cabana به دست بگیرد

اپلیکیشن Cabana برای بسیاری از دوستان صمیمی و نزدیک، جالب و جذاب خواهد بود، چرا که علاوه بر مشاهده یک ویدیو با یکدیگر، تصویر هم را در زمان کنونی مشاهده کرده و به نوعی با یکدیگر به چت تصویری می‌پردازند. به عقیده سازنده، اپلیکیشن Cabana سبب می‌شود دوستان و افراد دور از یکدیگر (از نظر جغرافیایی)، بتوانند به طور مرتب به بهانه تماشا ویدیو با یکدیگر ارتباط آنلاین داشته باشند.

اپلیکیشن Cabana

نکته مهم دیگر این است که هر کاربر درون اتاق می‌تواند پخش ویدیو را متوقف کرده و یا آن را تغییر دهد. همچنین هر کاربر قادر است در آن واحد، تنها در یک اتاق حضور داشته باشد. افراد در زمان دلخواه اتاق را ترک کرده و در زمانی دیگر، مجددا به آن وارد می‌شوند. فراموش نکنید اگر در زمان پخش ویدیو، به یک اپلیکیشن دیگر وارد شوید، پخش به طور خودکار متوقف می‌شود. در حال حاضر تنها نسخه آی او اس اپلیکیشن Cabana در دسترس است، اما در ماه آینده میلادی نسخه اندروید آن نیز عرضه خواهد شد. برای دانلود این اپلیکیشن برای دستگاه‌های آی او اسی می‌تواند از این لینک استفاده کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*