دوربین دوگانه گلکسی نوت 8

گلکسی نوت 8 از دوربین دوگانه هم رده با آیفون 7 پلاس برخوردار خواهد بود

به نقل از مینگ چی کو، تحلیلگر قابل اعتماد دنیای فناوری، گوشی گلکسی نوت 8 سامسونگ (Samsung Galaxy Note 8) که امسال رونمایی می‌شود، قرار است از دوربین دوگانه‌ای هم رده با آیفون 7 پلاس (Apple iPhone 7 Plus) شرکت اپل برخوردار باشد.

بیشتر بخوانید:

هرآنچه تاکنون از گلکسی Note 8 سامسونگ می‌دانیم

مینگ چی کو، تحلیلگر قابل اعتماد شرکت KGI Securities را باید بهترین افشاکننده محصولات شرکت اپل بدانیم. طی سالیان گذشته او پیش از معرفی آیفون های جدید، اطلاعاتی از آن‌ها را ارائه کرده است که پس از رونمایی رسمی عینا شاهد تحقق یافتن آن‌ها بوده‌ایم. حال سامسونگ توجه او را جلب کرده تا اطلاعات جدیدی را در مورد آن به ما بگوید. اولین چیزی که کو به آن اشاره می‌کند، کشش بهتر بازار برای دو گوشی گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس (+Samsung Galaxy S8 & Galaxy S8) نسبت به نسل های پیشین این گوشی است.

کو ادعا می‌کند که گلکسی اس 8 و برادر بزرگتر آن برای سال 2017 میلادی از مرز فروش 40 تا 45 میلیون دستگاهی عبور خواهد کرد و به 50 الی 55 میلیون دستگاه خواهد رسید. وی تا پیش از این معتقد بود مشتریان برای طراحی تمام صفحه این گوشی هیجان زده هستند و می‌تواند کاربران را نسبت به خرید آیفون 8 اپل (Apple iPhone 8) کمی دلسرد کند. حال او نظرش را تغییر داده و در خصوص گلکسی نوت 8 سخن گفته است. وی می‌گوید:

با توجه به بررسی های ما، بازخورد بازار نسبت به کهکشانی‌های جدید سامسونگ بیش از حد انتظار ما خواهد بود. ما معتقدیم که ویژگی نمایشگر همیشه روشن آن باعث هیجان مشتریان خواهد شد؛ به همین دلیل ما انتظار فروش آن را از 40 تا 45 میلیون دستگاه، به 50 تا 55 میلیون دستگاه ارتقا می‌دهیم. اگرچه طراحی تمام صفحه مخصوص اپلیکیشن های جدید ایجاد نشده، این می‌تواند در جذب کاربران بالارده موثر باشد.

دوربین دوگانه گلکسی نوت 8

وی در صحبت از فبلت بالارده بعدی سامسونگ نیز می‌گوید که دوربین دوگانه ای در قسمت پشتی گلکسی نوت 8  قرار خواهد داشت که مهم‌ترین آپگرید آن است. یک دوربین 13 مگاپیکسلی عریض و یک دوربین 12 مگاپیکسلی تله فوتو در قسمت پشتی این گوشی تعبیه خواهند شد که قادر به ارائه زوم اپتیکال 3 برابری هستند. هر دو از تثبیت اپتیکال تصویر برخوردار بوده و از شش لنزهای 6 تکه استفاده می‌کنند. به نقل از کو، دوربین دوگانه پشتی گلکسی نوت 8 از کیفیتی هم رده با آیفون 7 پلاس اپل (Apple iPhone 7 Plus) برخوردار بوده که احتمالا آن را در آیفون مخصوص این شرکت به مناسبت دهمین سالگرد عرضه گوشی های آیفون نیز ملاقات خواهیم کرد. کو نام آن را آیفون اولد (OLED iPhone) نامیده است، درحالی که بسیاری از مطبوعات آن را همان آیفون 8 می‌دانند. از آیفون بعدی اپل که بگذریم، کو همچنین برخی از مشخصات گلکسی نوت 8 را نیز افشا کرده است.

مشخصات فنی گلکسی نوت 8

به نقل از کو، نسل جدید گوشی های سری Note سامسونگ از یک نمایشگر 6.4 اینچی سوپر آمولد با وضوح QHD+ یا 1440×2960 پیکسل برخوردار خواهد بود. این گوشی همچنین از چیپست اسنپدراگون 835 یا اگزینوس 8895 شرکت سامسونگ بسته به بازار قابل ارائه قدرت میگیرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*