گلکسی امپ پرایم 2 عرضه شد؛ ارزان‌قیمتی با اندروید 7

گلکسی امپ پرایم 2 عرضه شد؛ ارزان‌قیمتی با اندروید 7

از امروز گوشی گلکسی امپ پرایم 2 (Galaxy Amp Prime 2) در برخی بازارهای جهانی عرضه شده است. این موبایل از معدود محصولات ارزان قیمتی است که اندروید 7 نوقا را اجرا می‌کند.

شنیده‌ها حاکی از آن است که در کنار آغاز فروش رسمی گلکسی اس 8 (Samsung Galaxy S8) و گلکسی اس 8 پلاس (+Samsung Galaxy S8) در بازار ایالات متحده، محصول دیگری نیز در ویترین فروشگاه‌ها دیده می‌شود؛ ساعاتی پیش، اپراتور کریکت وایرلس (Cricket Wireless) از فروش گوشی ارزان قیمت گلکسی امپ پرایم 2 در کنار پرچمداران رده‌بالای سامسونگ خبر داد.

با توجه به موفقیت مدل پیشین این گوشی موبایل در سال 2016، به نظر می‌رسد گلکسی امپ پرایم 2 جایگزین مناسبی برای گلکسی جی 3 امرج (Galaxy J3 Emerge) باشد. خوشبختانه، برخلاف گلکسی J3 Emerge -که مجهز به اندروید 6 مارشمالو بود- اندروید 7 نوقا به صورت پیش‌فرض بر روی گوشی گلکسی Amp Prime 2 نصب شده که یکی از مزایای این محصول پایین‌رده محسوب می‌شود.

مشخصات فنی گلکسی امپ پرایم 2

گلکسی امپ پرایم 2 به یک نمایشگر 5 اینچی با رزولوشن 720 پیکسل مجهز شده و از پردازنده 4 هسته‌ای اسنپدراگون 430 قدرت گرفته است. از دیگر مشخصات این اسمارت فون می‌توان به 1.5 گیگابایت رم، 16 گیگابایت حافظه داخلی با پشتیبانی از کارت حافظه جانبی و یک باتری 2600 میلی‌آمپر ساعتی اشاره کرد. این موبایل ارزان قیمت همچنین قابلیت پشتیبانی از ارتباط LTE، دوربین اصلی 5 مگاپیکسلی و دوربین سلفی با سنسور 2 مگاپیکسل دارد.

گلکسی امپ پرایم 2 از امروز با قیمت 149.99 دلار و تحت انحصار اپراتور Cricket ایالات متحده به فروش خواهد رسید. به جز پرایم 2 ، گلکسی S8 نیز با قیمت 699 دلار و به صورت لاک‌شده توسط همین اپراتور در دسترس کاربران قرار گرفته است.

در ادامه، تصاویری از این محصول پایین رده را خواهید دید:

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*