نسخه طلای 24 عیار گلکسی اس 8

نسخه طلای 24 عیار گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس توسط Legend معرفی شد

بعد از معرفی پرچمداران جدید سامسونگ، حالا شرکت “Legend”، نسخه طلای 24 عیار گلکسی اس 8 (Samsung Galaxy S8) و گلکسی اس 8 پلاس (+Samsung Galaxy S8) را برای علاقه‌مندان به محصولات لوکس معرفی کرده است که احتمالا افراد بسیار کمی توانایی خرید آنها را خواهند داشت.

سازندگان علاوه بر استفاده از درجه الماس VVS1 و طلای 24 عیار برای بخش شیشه‌ای پشتی، حاشیه فلزی را نیز با این فلز گران‌بها پوشانده‌اند که زیبایی را دوچندان می‌کند. خوشبختانه، امکان سفارشی‌سازی گوشی های پیش رو هم وجود دارد و کاربران می‌توانند در صورت تمایل، از طراح این شرکت برای ساخت یک لوگوی سفارشی، حکاکی‌های دستی، اضافه کردن سنگ‌های قیمتی یا چرم‌های جواهر نشان شده کمک بگیرند.

نسخه طلای 24 عیار گلکسی اس 8 ، 2790 یورو قیمت دارد

از طرفی شاید برخی کاربران، چرم را به طلا ترجیح دهند که در این صورت، چرم تمساح آبی‌رنگ همراه با الماس‌های آبی (که در تصویر اصلی نیز دیده می‌شود)، احتمالا گزینه مناسبی باشد.

قیمت پایه‌ نسخه طلای 24 عیار گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس، به ترتیب 2790 و 2890 یورو خواهد بود و کاربران، سفارش خود را در یک جعبه لوکس همراه با پوشش چرمی و گواهی صحت دستگاه و مواد استفاده‌ شده در آن، دریافت خواهند کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*