ویدیوهای تبلیغاتی گلکسی اس 8

ویدیوهای تبلیغاتی گلکسی اس 8 ؛ وال‌ها، راهپیمایی فضایی و نور شمع

بدنه‌ای تقریبا لاغر اما قد بلند و کشیده، صفحه نمایش منحنی، محل قرارگیری کاملا متفاوت حسگر اثر انگشت، افزوده شدن یک دکمه اختصاصی جدید برای یک دستیار هوشمند جدید (بیکسبی – Bixby) و ابعاد تصویر کاملا متفاوت مشخصه‌هایی هستند که گلکسی اس 8 (Galaxy S8) و گلکسی اس 8 پلاس (+Galaxy S8) را با آن‌ها می‌شناسیم. محبوبیت بالای شرکت سازنده و قرار داشتن سامسونگ در رده اول میزان فروش گوشی موبایل، نوآوری این پرچمداران جدید در برخی زمینه‌ها و مخصوصا سرمایه‌گذاری بسیار زیاد سامسونگ در بخش تبلیغات سبب شده‌اند اخبار مربوط به این دو گوشی موبایل تمامی نداشته باشند. به عنوان جدیدترین محتوای منتشر شده در این باره باید به ویدیوهای تبلیغاتی گلکسی اس 8 اشاره کنیم.

بد نیست بدانید ویدیوهای تبلیغاتی گلکسی اس 8 جزوی از کمپین Unbox Your Phone هستند، کمپینی که برای تاکید بر منحصربه‌فرد بودن صفحه نمایش Infinity Display گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس ایجاد شده است.

گفتنی است تبلیغات ویژه سامسونگ و همچنین وفاداری کاربران به برند همیشه محبوبشان نتیجه خود را نشان داده است، به طوری که در مطلب استقبال بی‌نظیر کاربران از گلکسی S8 پلاس دارای 6 گیگابایت رم، به مشکل سامسونگ در تامین محصولات پیش فروش شده اشاره کردیم! میزان استقبال بیش از حدی است که خود این غول کره‌ای تصور می‌کرد.

ویدیوهای تبلیغاتی گلکسی اس 8

 

 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. دل همه رو بده…پنج روز دیگه دستم میرسه این غول

  2. این تبلیغات نباشه فروشش خییلی کم میشه