گوگل نکسوس جديد با اندرويد 4.2 ماه آينده معرفي خواهد شد

امروز خبرهای دیگری در مورد نسل بعدی اسمارت فون های نکسوس گوگل منتشر شده است. به گفته منابع مختلف گوگل تا ۳۰ روز آینده از اسمارت فون جدید نکسوس خود رونمایی خواهد کرد، اسمارت فونی که مهمترین ویژگی آن نسخه جدید سیستم عامل اندروید، یعنی اندروید ۴.۲ می باشد. بعضی از منابع، صحت این اطلاعات را تایید نموده اند.

البته می بایست عنوان کنیم که هنوز هیچ مدرک محکمی که این خبر را ۱۰۰ درصد تایید کند در دست نیست، هر چند ممکن است همه این خبرها در نهایت در مسیر درستی قرار داشته باشند و به واقعیت تبدیل شوند. اسمارت فون سامسونگ گلکسی نکسوس چیزی در حدود ۱ سال سن دارد، پس به نظر می رسد که این تاریخ اعلام شده، زمان بسیار مناسبی برای معرفی نسل بعدی این اسمارت فون ها باشد.

نکته مهم و جالب دیگر در این زمینه، این موضوع است که شرکت گوگل امسال ممکن است با شرکت های بیشتری در تولید این دستگاه همکاری داشته باشد. پس احتمالا ما می بایست شاهد معرفی و عرضه بیش از یک اسمارت فون نکسوس باشیم. یکی از آنها Samsung GT-i9260 است که مدتی پیش اطلاعاتی از آن منتشر شد. از دیگر دستگاههایی که می توانند اسمارت فون بعدی نکسوس گوگل نام بگیرند می توان به نسخه ای از LG Optimus G و دستگاهی از HTC نیز اشاره نمود.

همانطور که اعلام شد هنوز اطلاعات رسمی در این زمینه منتشر نشده است و آنچه که در دست است اخبار غیر رسمی است که البته احتمال حقیقت داشتن آنها نیز وجود دارد. نظر شما در این زمینه چیست؟


منبع : phonearena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*