جدیدترین تصویر وان پلاس 5 خبر از دوربین دوگانه می‌دهد

جدیدترین تصویر وان پلاس 5 خبر از دوربین دوگانه می‌دهد

با نزدیک شدن به زمان معرفی جدیدترین پرچمدار وان پلاس، شایعات پیرامون این محصول بیشتر از قبل شنیده می‌شود. در همین راستا، به تازگی جدیدترین تصویر وان پلاس 5 (OnePlus 5) با مشخص شدن جزییاتی بیشتر از این گوشی منتشر شده است.

امسال لقب «قاتل پرچمدار» را وان پلاس 5 یدک خواهد کشید. گویا چینی‌ها خرافات را در دنیای تکنولوژی نیز رها نکرده و به دلیل نحس بودن عدد 4، قصد دارند پرچمدار جدیدشان را با پسوند 5 معرفی کنند! اگرچه در هفته‌های گذشته، در کنار انتشار شایعاتی در خصوص مشخصات احتمالی وان پلاس 5 ، به همین موضوع نیز اشاره کرده بودیم. با این حال، تا این لحظه ذهنیت ما از این گوشی موبایل حول و حوش مشخصات و امکانات آن بود. اما با انتشار جدیدترین تصویر وان پلاس 5 حالا جزییات بیشتری از ویژگی‌های ظاهری پرچمدار بعدی وان پلاس نیز تا حدودی مشخص شده است.

جدیدترین تصویر وان پلاس 5 خبر از دوربین دوگانه می‌دهد

عکس بالا، جدیدترین تصویر وان پلاس 5 است که ادعا می‌شود توسط یکی از کارمندان این کمپانی به بیرون درز کرده است. البته به این نکته نیز اشاره شده که ممکن است تغییراتی در مدل نهایی گوشی نسبت به تصویر منتشرشده ایجاد شود.

در تصویر وان پلاس 5 خبری از سنسور اثر انگشت نیست

شاخص‌ترین ویژگی این مدل مفهومی، دوربین دوگانه‌ای است که در قاب پشتی گوشی و با لنزهایی عمود بر جا خوش کرده است. به احتمال زیاد، وان پلاس 5 نیز -همانند آنچه در وان پلاس 3 (OnePlus 3) و وان پلاس 3 تی (OnePlus 3T) دیدیم- به بدنه‌ای فلزی مجهز شود. البته در جدیدترین تصویر وان پلاس 5 اثری از خطوط آنتن در قسمت بالایی اسمارت فون مشاهده نمی‌شود که در نوع خود کمی عجیب به نظر می‌رسد. با این حال، به سختی می‌توان خطوط آنتن را در قسمت پایینی موبایل مشاهده کرد.

جدیدترین تصویر وان پلاس 5 خبر از دوربین دوگانه می‌دهد

با توجه به اینکه در قاب پشتی گوشی خبری از اسکنر اثر انگشت نیست، احتمالا شاهد به‌کارگیری این سنسور در قسمت جلوی وان پلاس 5 باشیم. هنوز اطلاعات چندانی از قاب جلوی پرچمدار بعدی وان پلاس در دست نیست اما به احتمال زیاد، از همان سنسور 16 مگاپیکسلی وان پلاس 3T در دوربین سلفی وان پلاس 5 نیز استفاده شود.

بر اساس شایعات گذشته، جدیدترین گوشی وان پلاس به نمایشگری 5.5 اینچی با رزولوشن QHD مجهز خواهد شد. از دیگر امکانات و مشخصات احتمالی این محصول می‌توان به استفاده از تراشه اسنپدراگون 835، حداقل 6 گیگابایت رم، 256 گیگابایت حافظه داخلی و یک باتری 3000 میلی‌آمپر ساعتی اشاره کرد. ظاهرا ضخامت این موبایل نیز 7 میلی‌متر خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*