جدیدترین آپدیت گوگل کروم اندروید

جدیدترین آپدیت گوگل کروم اندروید عرضه شد + دانلود

در جدیدترین آپدیت گوگل کروم اندروید شاهد افزوده شدن قابلیت‌های جدید علاوه بر رفع مشکلات نسخه‌های پیشین هستیم. این به روزرسانی مرورگر Google Chrome برای اندروید در قالب یک نسخه پایدار عرضه شده که در ادامه قابل دانلود است.

بر اساس گفته‌های گوگل، کاربران اکنون می‌توانند جدیدترین آپدیت گوگل کروم برای اندروید را با به روزرسانی مرورگر خود از طریق فروشگاه گوگل پلی دریافت کنند. بعد از تست Chrome 58 در قالب نسخه بتا، اکنون شاهد عرضه نسخه پایدار آن هستیم که برخلاف نسخه آزمایشی، همه کاربران دستگاه‌های اندرویدی در سراسر جهان می‌توانند از آن استفاده کنند.

در گوگل Chrome 58 شاهد افزوده شدن قابلیتی خیره‌کننده و خلاقانه نیستیم، اما در عوض بسیاری از مشکلات پیشین رفع شده و عملکرد و پایداری مرورگر بهبود پیدا کرده است. به عنوان ترفندهای جدید گوگل کروم اندروید باید به قابلیت مشاهده و مدیریت فایل‌های در حال دانلود اشاره کنیم. کاربران بعد از دریافت نسخه Chrome 58 برای اندروید، با رفتن به صفحه مختص به بخش دانلود در مرورگر خود می‌توانند فایل‌های در حال دریافت را مدیریت کنند.

افزایش سرعت را باید مهمترین مزیت جدیدترین آپدیت گوگل کروم اندروید دانست

به عنوان یکی دیگر از قابلیت‌ های گوگل Chrome 58 در اندروید باید به امکان پاک کردن سریع تاریخچه مرور اشاره کنیم، چرا که بعد از دریافت به روزرسانی Chrome 58 شاهد تغییر ظاهری صفحه تاریخچه مرور یا همان History page خواهید بود. علاوه بر تمامی این موارد باید افزودن شدن یک ژست حرکتی در جدیدترین آپدیت گوگل کروم اندروید را یادآور شویم. اکنون کاربران با نگه داشتن انگشت خود برای چند ثانیه بر روی یک لینک، آن را در یک تب جدید باز خواهند کرد. با در نظر گرفتن تمامی این موارد، افزایش سرعت در مرور وب را باید مهمترین مزیت جدیدترین آپدیت گوگل کروم اندروید دانست. برای دانلود این نسخه جدید می‌توانید از باکس زیر استفاده کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه