زمان عرضه آیفون 8

زمان عرضه آیفون 8 اپل تا نوامبر به تعویق افتاد

بنابر جدیدترین اطلاعات منتشر شده توسط “Nikkei Asian Review”، زمان عرضه آیفون 8 (Apple iPhone 8) به خاطر مشکلات موجود در تامین قطعات تا نوامبر به تعویق افتاده است.

انتظارها از پرچمدار آینده اپل که به مناسبت دهمین سالگرد این تلفن هوشمند تا چند ماه دیگر روانه بازار می‌شود، بسیار بالاست و شرکت‌های مختلف برای تامین قطعات اولیه و تحویل آنها در زمان مشخص‌ شده تلاش زیادی دارند. اما بر اساس اخباری که به تازگی در رابطه با این گوشی جدید منتشر شده است، به نظر مشکلاتی پیرامون تولید انبوه بورد مخصوص شارژ بی سیم آیفون 8 پیش روی سازندگان وجود داشته و دمای آن از حد مجاز فراتر می‌رود. این در حالی‌ست که شان کائو (Sean Kao)، تحلیلگر مرکز “IDC”، از وجود روشی جدید برای طراحی قطعات خبر داده است:

در حال حاضر روشی جدید برای طراحی مدارهای صفحه چاپی کوچکتر وجود دارد که به واسطه آن، استفاده از باتری‌های قدرتمندتر برای آیفون بعدی امکان‌پذیر می‌شود. با این حال، چالش‌هایی در سطح کیفیت این بوردها پیش روی سازندگان وجود دارد که مانع تولید انبوه خواهد شد.

به نظر این موارد تنها به روند ساخت بوردهای کوچکتر محدود نبوده و سامسونگ نیز با مشکلاتی نامشخص در روند تولید پنل‌های اولد دست و پنجه نرم می‌کند.

زمان عرضه آیفون 8 هنوز مشخص نشده است

هم‌اکنون سامسونگ مسئولیت تولید بیشتر از 70 میلیون پنل اولد را بر عهده دارد و با تاخیر در تحویل آنها تا ماه می، احتمالا این پنل‌ها تا اواخر ژوئن یا حتی اوایل جولای (اواسط تیر) وارد خطوط مونتاژ شرکت فاکس کان می‌شوند. در نتیجه احتمالا زودتر از ماه نوامبر (اواسط آبان)، گوشی جدید اپل به دست کاربران نخواهد رسید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*