محبوب ترین خودروهای وارداتی

محبوب ترین خودروهای وارداتی بازار ایران را بشناسید

در سال‌های اخیر، واردات خودرو به بازار کشورمان رونق بیشتری پیدا کرده است. در این مطلب قصد داریم محبوب ترین خودروهای وارداتی بازار ایران را معرفی کنیم.

در چند سال اخیر مشتریان ایرانی، علاقه زیادی به خرید خودروهای وارداتی نشان داده‌اند و در این میان، فروش خودروهای مدل 2017 نیز رونق بسیار بیشتری داشته است. در مجموع، بازار خودرو ایران در سال گذشته، پیشرفت محسوسی داشت و علاوه بر افزایش فروش محصولات تولید داخل، تعداد خودروهای وارداتی نیز افزایش پیدا کرد که این موضوع نشان‌دهنده علاقه مردم به خرید این محصولات باکیفیت است.

طبق آمار منتشر شده، در سه ماهه نخست سال 2017 میلادی، هیوندای سانتافه همانند سال‌های قبل، پرفروش ترین خودروی وارداتی بازار کشورمان بوده و سایر محصولات هیوندای در کنار دیگر برند کره‌ای یعنی کیا نیز از محبوبیت خوبی برخوردار هستند. در ادامه این مطلب، محبوب ترین خودروهای وارداتی بازار ایران را به صورت مختصر معرفی خواهیم کرد.

محبوب ترین خودروهای وارداتی بازار ایران – اردیبهشت 96

1. هیوندای سانتافه (Hyundai Santa Fe)

سانتافه، پرفروش‌ ترین خودروی هیوندای در ایران است. مدل 2017 این خودرو با برخی تغییرات ظاهری وارد بازار کشورمان شده و با داشتن 11 کیسه هوا و بدنه‌ای قوی، بالاترین امتیاز را از نظر ایمنی کسب کرده است. این محصول باکیفیت کره‌ای در عین ابهت و زیبایی، از نظر آپشن با خودروهای هم‌رده ژاپنی و آلمانی برابری می‌کند و حتی از نظر قیمت از آن‌ها نیز ارزان‌تر است.

استاندارد یورو 6 و مصرف سوخت حدود 11 لیتر در هر 100 کیلومتر، هیوندای سانتافه را به یک خودروی صرفه‌جو در مقایسه با رقبا تبدیل می‌کند. سقف پانوراما، استارت دکمه‌ای، رادار نقطه کور، پارک خودکار، سنسور پارک جلو و عقب، صندوق عقب برقی، آینه‌های جمع شونده برقی سه حالته، 5 گرم‌کن و 2 سردکن صندلی و کروز کنترل از جمله امکانات این خودرو هستند.

علاوه بر آن، سانتافه 2017 در دو مدل فول (سه رادار) و نیمه فول (تک رادار) وارد ایران می‌‌شود که مدل فول آن دارای آپشن‌هایی مانند دوربین 360 درجه، سیستم صوتی Infinity، ساب جلو و عقب، نمایشگر بزرگ و دنده پشت فرمان است. هیوندای سانتافه 2017 با قیمت حدودی 235 میلیون تومان برای مدل فول و 220 میلیون تومان برای مدل نیمه فول در بازار کشورمان به فروش می‌رسد.

محبوب ترین خودروهای وارداتیمحبوب ترین خودروهای وارداتی

2. کیا سراتو نیوفیس (Kia Cerato New)

کیا سراتو 2017 با ظاهر بهبودیافته و تجهیزات ایمنی کامل‌تر نسبت به نسخه قبلی، به یکی از محبوب ترین خودروهای وارداتی بازار ایران تبدیل شده است. 6 کیسه هوا، مصرف سوخت 7.5 لیتر در هر 100 کیلومتر، دنده پشت فرمان، سقف سانروف، 5 گرم‌کن و 2 سردکن صندلی، صندوق عقب هوشمند، کروز کنترل، صندلی چرم و برقی، استارت دکمه‌ای، حافظه صندلی راننده، آینه وسط الکتروکرومیک، چراغ روشنایی در روز، مه‌شکن، کولر دیجیتال Dual با قابلیت تنظیم دما و رادار از مهم‌ترین ویژگی‌های این خودرو هستند.

کیا سراتو نیوفیس با قیمت رقابتی 140 میلیون تومان وارد بازار شده است.

محبوب ترین خودروهای وارداتیمحبوب ترین خودروهای وارداتی

3. هیوندای توسان (Hyundai Tucson)

هیوندای توسان با ظاهر زیبا و چهره‌ای شبیه به خودروی پرطرفدار سانتافه، به یکی از پرفروش‌ ترین خودروهای کره‌ ای تبدیل شده است؛ بنابراین اگر به دنبال خودروی شاسی بلند عالی مشابه سانتافه با قیمت کمتر هستید، توسان، خودروی مناسبی برای شما خواهد بود.

یکی از دلایل محبوبیت توسان، صرفه‌جویی اقتصادی و اهمیت به استانداردهای زیست‌محیطی است. استاندارد آلایندگی یورو 6 و مصرف سوخت 10 لیتر در هر 100 کیلومتر، این ادعا را تایید می‌کند. همچنین این خودرو با برخورداری از 8 کیسه هوا، عملکرد درخشانی را در تست‌های ایمنی معتبر از خود نشان داده است. از آپشن‌های این شاسی بلند کره‌ای می‌توان به 5 گرم‌کن و 2 سردکن صندلی، صندوق عقب برقی، آینه جمع‌شونده برقی، سنسور پارک جلو و عقب، رادار نقطه کور، استارت دکمه‌ای، سقف پانوراما، اتوپارک، آینه الکتروکرومیک، سنسور باران، چراغ زنون دبل، زنون‌شوی جلو، ESP و درایو مود اشاره کرد.

هیوندای توسان 2017 با قیمت حدودی 190 تا 195 میلیون تومان وارد بازار کشورمان شده است.

محبوب ترین خودروهای وارداتیمحبوب ترین خودروهای وارداتی

4. هیوندای اکسنت Blue نیوفیس (Hyundai Accent)

هیوندای اکسنت یک سدان شهری کوچک است که با تکنولوژی‌های جدید، امکانات بالا و قیمت مناسب خود، انتخاب بسیار خوبی برای مشتریان خودروهای وارداتی محسوب می‌شود. موتور Blue این خودرو، سهم مهمی را در دریافت استاندارد آلایندگی داشته و این سدان کوچک را به یکی از کم‌آلاینده‌ترین خودروهای شهری تبدیل کرده است.

گیربکس 6 دنده اتوماتیک تیپ ترونیک، کولر دیجیتال با قابلیت تنظیم دما، چراغ روشنایی در روز، 6 کیسه هوا، ESP، دوربین دید عقب، مه‌شکن عقب و جلو، سانروف، آینه الکتروکرومیک، صندلی چرمی، سنسور جلو و عقب، کروزکنترل، استارت دکمه‌ای و سیستم ورود بدون کلید و صفحه نمایش بزرگ از جمله ویژگی‌های هیوندای اکسنت Blue نیوفیس هستند که آن را به یکی از محبوب ترین خودروهای وارداتی بازار ایران تبدیل می‌کند. این سدان محبوب با قیمت 110 تا 115 میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد.

محبوب ترین خودروهای وارداتیمحبوب ترین خودروهای وارداتی

5. کیا سورنتو جی تی لاین (Kia Sorento GT Line)

کیا سورنتو 2017 در بازار ایران با استقبال بسیار خوبی مواجه شد. نسل جدید این شاسی بلند محبوب با تغییرات ظاهری زیادی مواجه شده و از نظر امکانات رفاهی نیز در وضعیت بهتری قرار گرفته است. این شاسی بلند کره‌ای در زمینه لوکس بودن، دست کمی از رقبای گران‌قیمت‌تر خود ندارد. سیستم فرمان‌پذیری، هندلینگ و ترمز این خودرو بسیار قابل اطمینان و تحسین‌برانگیز است و میدان دید زیاد خودرو نیز احساس سنگینی کم‌تری در زمان رانندگی ایجاد می‌کند.

همچنین استفاده از فولاد سخت در 53 درصد از بدنه و بهره‌مندی از 11 کیسه هوا، سورنتو را به یک خودروی کاملا امن تبدیل کرده است. دنده پشت فرمان، سیستم صوتی اینفینیتی، کیت جی تی لاین، صفحه نمایش بزرگ، ساب جلو و عقب، اتوپارک، صندلی تمام چرمی، صندوق عقب برقی، سنسور پارک جلو و عقب، کروز کنترل، ESP، درایو مود، آینه الکتروکرومیک، 5 گرم‌کن و 2 سردکن صندلی، دوربین 360 درجه، رادار حرکت بین خطوط و رینگ 19 اینچی کرومی از جمله آپشن‌های این خودرو هستند. کیا سورنتو GT-Line مدل 2017 با قیمت حدود 240 میلیون تومان در بازار ایران عرضه می‌شود.

محبوب ترین خودروهای وارداتی محبوب ترین خودروهای وارداتی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*