تصاویر دوربین اکسپریا ایکس زد پریمیوم

نخستین نمونه تصاویر دوربین اکسپریا ایکس زد پریمیوم

کیفیت برتر تصاویر دوربین اکسپریا ایکس زد پریمیوم را باید یکی از نقاط قوت پرچمدار جدید سونی دانست. در ادامه نمونه عکس‌ها و ویدیوهای دوربین Xperia XZ Premium را مشاهده خواهیم کرد.

دو ماه قبل و در جریان نمایشگاه MWC 2017 شاهد معرفی پرچمدار جدید سونی بودیم. اکسپریا XZ Premium به طور واضح در ادامه پرچمدار سال 2015 سونی عرضه شده، چرا که برخی از ویژگی‌‎‎های مهم آن همچون استفاده از یک صفحه نمایش 4K را به ارث برده است. درباره عرضه پرچمدار جدید سونی یک گلگی وجود دارد. اگرچه سونی اکسپریا XZ پریمیوم دو ماه قبل و در جریان کنگره جهانی موبایل معرفی شد، اما هنوز خبری از آن در بازارهای جهان نیست. درست به همین دلیل اهالی رسانه خیلی دیرتر به این گوشی موبایل دست پیدا کرده و نمونه تصاویر دوربین اکسپریا ایکس زد پریمیوم را دیرتر از بقیه پرچمداران منتشر کردند.

تصاویر دوربین اکسپریا ایکس زد پریمیوم

قدرت سونی در دنیای تصویربرداری بر هیچکسی پوشیده نیست. این کمپانی هم اکنون وظیفه تولید سنسور دوربین محصولات بسیاری از گوشی‌سازان را بر عهده دارد، پس بدیهی است که بهترین سنسورها و تکنولوژی‌ها را همواره برای محصولات خود نگه دارد. بدون شک در این بین، بهترین سنسور نصیب پرچمدار جدید سونی شده است.

علاوه بر سطح بالای کیفیت تصویر دوربین اکسپریا ایکس زد پریمیوم، در بخش فیلم برداری نیز شاهد قابلیت‌های منحصربه‌فرد دوربین این گوشی موبایل هستیم. به عنوان نمونه باید به فیلم برداری سوپر اسلوموشن پرچمدار جدید سونی اشاره کرد. در انتهای مطلب و در پایین گالری عکس‌ها می‌توانید نمونه ویدیوهای دوربین اکسپریا ایکس زد پریمیوم را مشاهده کنید.

با وجود کاهش رزولوشن سنسور، کیفیت تصاویر دوربین اکسپریا ایکس زد پریمیوم افزایش پیدا کرده‌ است

سونی دوربین به کار رفته در اکسپریا ایکس زد پریمیوم و همچنین دومین پرچمدار سال 2017 خود یعنی اکسپریا ایکس زد اس (Xperia XZs) را Motion Eye نامیده است. اگرچه این دوربین از نظر مگاپیکسل کاهش پیدا کرده و به جای یک سنسور 23 مگاپیکسلی همچون دوربین برخی از میان‌رده‌های سونی، از یک سنسور 19 مگاپیکسلی در آن استفاده شده، اما در عوض شاهد افزایش کیفیت بسیار زیاد تصاویر دوربین اکسپریا ایکس زد پریمیوم هستیم. به عنوان برخی از ویژگی‌های مهم Motion Eye باید به فوکوس خودکار سریع و همچنین تثبیت‌کننده تصویر هوشمند اشاره کنیم. می‌توانید تمامی تصاویر گالری زیر را در قالب یک فایل زیپ از باکس انتهای مطلب دربافت کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. سلام خسته نباشید کارتون درسته ولی یه مشکلی که همیشه دارید اینه که هیچوقت نمونه عکس دوربین گوشی هارو با سایز اصلی نمیزارید مثلا بعضی وقتا مینویسید برای دیدن سایز اصلی روش کلیک کنید ولی درواقع اونم سایز اصلی نیست نمیدووم چراا!!

    • سلام، درود بر شما
      دوست عزیز این عکس‌ها رو خود ما تهیه نکردیم. با مراجعه به وب سایت منبع می‌بینید که خود اون‌ها عکس‌ها رو با رزولوشن اصلی قرار ندادن.

  2. خیلی باکیفیت و عالی هست

    فیلم برداریش که جدا از قابلیت ۹۶۰ فریم در زوم و لرزشگیر نیز عالی عمل می کنه

  3. این سونی چی ساخته
    قشنگ امسال نشون داده چند سال جلوتر از رقباست

  4. کیفیت عکس هاش بهتر شده اما هنوز مثل سایر پرچمداران سونی تصاویرش خصوصاً تو نور کم نویز زیادی داره

    • دیگه انصافا دوربینش عالی شده لرزشگیر مناسب، فیلم برداری مناسب (جدا از قابلیت سوپر اسلوموشنش)، پیکسل های بزرگتر و کیفیت بهتر و نویز خیلی کم نسبت به پرچمداران قبلی و…

  5. عالیییییی… به شدت ارزش خریدن داره :)))))