تغییر حالت پیش فرض دکمه بیکسبی

برنامه تغییر حالت پیش فرض دکمه بیکسبی گلکسی اس 8 (دانلود)

به منظور تغییر حالت پیش فرض دکمه بیکسبی گلکسی اس 8 (Galaxy S8) و گلکسی اس 8 پلاس (+Galaxy S8) می‌توانید از برنامه BixRemap استفاده کنید. با این اپلیکیشن می‌توان کاربرد دکمه اختصاصی Bixby سامسونگ را تغییر داد.

گلکسی S8 و گلکسی S8 پلاس به همراه قابلیت‌های متعدد و جدیدی عرضه شده‌اند، ویژگی‌هایی که رضایت کامل کاربران را به دست آورده‌اند. در این بین، دستیار اختصاصی سامسونگ با نام بیکسبی که حتی یک دکمه اختصاصی برای فراخوانی آن در بدنه گوشی موبایل تعبیه شده، آن‌طور که شرکت سازنده انتظار داشت مورد استقبال واقع نشده است. یکی از دلایل عدم رضایت کاربران از این دستیار مجازی، عدم در دسترس بودن سرویس بیکسبی Voice گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس تا اطلاع ثانوی است.

تغییر حالت پیش فرض دکمه بیکسبی

به دلیل ضعف کنونی این سرویس، کاربران به تغییر حالت پیش فرض دکمه بیکسبی گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس دست می‌زدند. در حالی که هر کاربر می‌توانست بسته به دلخواه خود این دکمه اختصاصی و فیزیکی در بدنه را سفارشی‌سازی کرده و با فشردن آن نرم افزار مورد نظرش را باز کند، سامسونگ اعلام کرد امکان تغییر حالت پیش فرض دکمه بیکسبی و انجام اعمالی به جز فراخوانی دستیار مجازی را مسدود خواهد کرد. خوشبختانه اکنون این امکان مجددا توسط برنامه BixRemap ممکن شده است. اگر شما نیز به استفاده از دستیار مجازی بیکسبی علاقه‌ای ندارید، می‌توانید به کمک اپلیکیشن BixRemap کاربری دکمه اختصاصی آن را تغییر دهید.

تغییر حالت پیش فرض دکمه بیکسبی

برای تغییر حالت پیش فرض دکمه بیکسبی باید دسترسی‌های زیادی را در اختیار یک برنامه قرار دهید

به گفته توسعه‌دهنده برنامه BixRemap، هنوز برای تکمیل این ابزار به زمان نیاز است. علاوه بر برخی مشکلات امنیتی که ممکن است با نصب این نرم افزار به وجود بیایند، هنوز نحوه کار آن نامرتب است. به عنوان نمونه، حتی با تغییر حالت پیش فرض دکمه بیکسبی ، پیش از اپلیکیشن مورد نظر کاربر ابتدا خود دستیار مجازی Bixby باز می‌شود. همچنین متاسفانه این نرم افزار به مجوز ردیابی استفاده نیاز دارد. با تایید در اختیار قرار دادن این مجوز به BixRemap، حجم زیادی از داده را در اختیار این برنامه قرار خواهید داد. به نظر می‌رسد علاوه بر این برنامه، برای استفاده از هر ابزار دیگری به منظور تغییر حالت پیش فرض دکمه بیکسبی باید چنین دسترسی‌هایی را در اختیار آن قرار دهید. شاید به همین دلیل سامسونگ شدیدا با تغییر حالت پیش فرض دکمه Bixby مخالف است.

یک مورد شاید آزاردهنده دیگر که البته ممکن است از دید برخی کاربران مهم نباشد، نمایش دائمی نوتیفیکیشن BixRemap در پنل اعلانات است. به نظر می‌رسد با غیر فعال کردن دستی این نوتیفیکیشن باز هم برنامه به کار خود ادامه می‌دهد.

تغییر حالت پیش فرض دکمه بیکسبی

اگر مدتی است به دنبال روشی برای تغییر حالت پیش فرض دکمه بیکسبی گشته و به خاطر آپدیت نرم افزاری سامسونگ و مسدودسازی قابلیت سفارشی‌سازی دکمه اختصاصی این دستیار مجازی قادر به انجام این کار نیستید، در حال حاضر برنامه BixRemap بهترین ابزار پیش رو است. در هر صورت برای تغییر حالت پیش فرض دکمه بیکسبی چاره‌ای به جز تحمل باگ‌های جزیی برنامه BixRemap ندارید.

بهتر است سامسونگ هر چه زودتر قابلیت‌های دستیار مجازی اختصاصی گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس را افزایش داده و سرویس بیکسبی Voice را در اختیار کاربران قرار دهد، در غیر این صورت آن‌ها راه‌های بیشتری برای تغییر حالت پیش فرض دکمه بیکسبی و دور زدن کاربرد دکمه اختصاصی این سرویس پیدا خواهند کرد. برای دانلود این ابزار می‌توانید از لینک زیر استفاده کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*