آتش گرفتن آیفون 7 پلاس

اپل با آتش گرفتن آیفون 7 پلاس باز هم خبرساز شد

به تازگی گزارشی جدید از آتش گرفتن آیفون 7 پلاس (Apple iPhone 7 Plus) که یک ماه پیش خریداری شده بود، به تیتر اول برخی رسانه‌ها تبدیل شده است.

بر این اساس، یکی از کاربران چینی با نام خانوادگی چن (Chen)، ساعت 2 نیمه شب چند هفته پیش برای استراحت به اتاق خود می‌رود که سریعا به خواب فرو رفته و با شنیدن صدایی غیر معمول از خواب بیدار می‌شود. در همین زمان، او متوجه خارج شدن دود از بالش خود شده و گوشی را روی زمین می‌اندازد؛ اما تلفنی که تنها یک ماه از عمر آن می‌گذرد برای 2 تا 3 دقیقه روی زمین آتش می‌گیرد. خوشبختانه در این حادثه هیچ صدمه‌ای به خانم چن نرسیده، اما گوشی چند صد دلاری او آسیب‌های مالی را به همراه داشته است.

هنوز علت آتش گرفتن آیفون 7 پلاس مشخص نشده است

پس از آن، وی گوشی خود را به مرکزی که موبایل خود را خریداری کرده بود، می‌برد تا حادثه منفجر شدن آیفون 7 پلاس را گزارش کند. اما همان‌طور که احتمالا حدس می‌زنید، فروشگاه مذکور مسئولیت آن را تا زمانی که علت آتش گرفتن مشخص شود، قبول نمی‌کند. به دنبال این اتفاقات نیز وی تصمیم می‌گیرد تنها در شرایطی باز هم گوشی های آیفون را خریداری کند که اپل، عدم آتش گرفتن آن در آینده را تضمین کند.

تا زمانی که رخ ندادن دوباره چنین اتفاقی توسط اپل تضمین نشود، حتی اگر یک آیفون جدید نیز به من بدهند، آن را قبول نمی‌کنم.

این‌که خانم چن از شارژر اصلی دستگاه استفاده کرده باشد یا نه، هنوز مشخص نشده و متاسفانه کیفیت تصاویر ثبت شده نیز بسیار پایین هستند. اما اگر او نیز همانند بسیاری از کاربران به توصیه‌های اپل گوش نکرده باشد، احتمالا خبری از آیفون نو نخواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. حالا بگین آیفون خوبه.اینم از آیفون.اون از آیفون شش که به راحتی خم میشد اینم از آیفون هفت.

  2. آیفونه دیگه…پول میده به طرف و میگه بگو از شارژر اصلی استفاده نکردم