پیش فروش مایکروسافت سرفیس لپ تاپ

پیش فروش مایکروسافت سرفیس لپ تاپ آغاز شد

عصر امروز مایکروسافت از عضو جدید خانواده سرفیس همراه با ویندوز 10 اس رونمایی کرد و اکنون نیز پیش فروش مایکروسافت سرفیس لپ تاپ (Microsoft Surface Laptop) آغاز شده است.

مایکروسافت امروز از عضو جدید خانواده سرفیس با نام سرفیس لپ تاپ به همراه ویندوز 10 اس رونمایی کرد. سرفیس جدید یک لپ تاپ قدرتمند با فرمت کارخانه‌ای است و در واقع برای افرادی ساخته شده که می‌خواهند محصولی مشابه مک بوک اپل را با برند مایکروسافت داشته باشند. این لپ تاپ به جای ویندوز 10 پرو با سیستم عامل ویندوز 10 اس عرضه می‌شود که در چند ماه نخست با ارتقای رایگان همراه شده است. همچنین این اولین محصول مایکروسافت است که می‌خواهد جایگاهی را در امر آموزش و پرورش و در میان دانش آموزان کسب کند.

پیش فروش مایکروسافت سرفیس لپ تاپ

قیمت پیش فروش مایکروسافت سرفیس لپ تاپ

اکنون پیش فروش مایکروسافت سرفیس لپ تاپ آغاز شده و این لپ تاپ با قیمت پایه 999 دلار برای نسخه مجهز به پردازنده اینتل Core i5، رم 4 گیگابایتی و حافظه 128 گیگابایتی به فروش خواهد رسید. همچنین گفته شده که سرفیس لپ تاپ از 15 ژوئن به بعد در سال جاری به خریداران تحویل داده خواهد شد.

پیش فروش مایکروسافت سرفیس لپ تاپ در فروشگاه آنلاین مایکروسافت انجام می‌شود که از اینجا می‌توانید به صفحه آن مراجعه کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*