ویدیوهای بیکسبی Voice

سامسونگ جدیدترین ویدیوهای بیکسبی Voice را منتشر کرد

با مشاهده جدیدترین ویدیوهای بیکسبی Voice که اخیرا توسط خود سامسونگ منتشر شده‌اند، بیشتر به قدرت سرویس صوتی دستیار هوشمند Bixby در گلکسی اس 8 (Galaxy S8) و گلکسی اس 8 پلاس (+Galaxy S8) پی خواهید برد.

یکی از مهمترین بخش‌هایی که بعد از معرفی پرچمداران جدید سامسونگ تاکنون بحث‌های زیادی پیرامون آن صورت گرفته، دستیار هوشمند به کار رفته در گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس است. در زمان معرفی، سرویس صوتی بیکسبی در دسترس نبود و سامسونگ استفاده از آن را به زمانی بعد از عرضه محصولات موکول کرد.

به گفته سامسونگ، با استفاده از سرویس صوتی دستیار بیکسبی می‌توان هر کاری که کاربر برای انجام آن نیازمند به لمس صفحه نمایش است را تنها با صدور فرمان‌های صوتی انجام داد. قابلیت تشخیص صدای این سرویس بسیار بالاست. اگرچه در ویدیوهای بیکسبی Voice زیر به زبان کره‌ای صحبت می‌شود، اما با مشاهده آن‌ها می‌توان به میزان زیادی به قابلیت‌های این سرویس پی برد. همچنین مشخص می‌شود سرویس صوتی دستیار بیکسبی از چند زبان پشتیبانی خواهد کرد که بدون شک انگلیسی و کره‌ای جزو آن‌هاست.

ویدیوهای بیکسبی Voice

ویدیوهای بیکسبی Voice به زبان کره‌ای منتشر شده‌اند

با گذشت حدود دو هفته از عرضه گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس در کره جنوبی، سامسونگ چند روز پیش عرضه سرویس صوتی این دستیار هوشمند در کره جنوبی را اعلام کرد. با گذشت چند روز از عرضه این سرویس، اکنون شاهد انتشار ویدیوهای بیکسبی Voice از سوی شرکت سازنده هستیم که هدف از آن، نمایش قدرت و توانایی‌های دستیار هوشمند سامسونگ است. در این ویدیوها به وضوح کاربرد دکمه اختصاصی دستیار بیکسبی را مشاهده می‌کنیم. تا پیش از این، به دلیل کاربرد پایین آن، کاربران همواره به دنبال روشی برای دور زدن استفاده پیش فرض این دکمه و تغییر کاربرد آن بودند تا به این وسیله دکمه اختصاصی Bixby را تبدیل به یک میانبر به اپلیکیشن مورد نظر خود کنند. از این پس کاربران با فشردن این دکمه و تنها با صادر کردن فرمان‌های صوتی، می‌توانند هر عملی را انجام دهند.

ویدیوهای بیکسبی Voice

در نخستین مورد از ویدیوهای بیکسبی Voice شاهد نحوه استفاده از این سرویس صوتی برای باز کردن اپلیکیشن گالری، پیدا کردن تصاویر، تغییر محور عکس‌ها و یا ویرایش آن‌ها هستیم. کاربران همچنین می‌توانند چندین عکس را به صورت دلخواه انتخاب کرده و آن‌ها را با استفاده از یک سرویس خاص و یا یکی از انواع اتصالات در دسترس، با دیگر افراد به اشترک بگذارند. حتی می‌توان با صدور یک فرمان صوتی، یکی از تصاویر موجود در گالری را به عنوان تصویر پس‌زمینه صفحه هوم تعیین کرد. به عنوان دیگر کاربردهای آن می‌توان به باز کردن اپلیکیشن دوربین، تغییر حالت آن و همچنین تغییر دادن بسیاری از تنظیمات مربوط به حالت عکاسی و یا فیلم برداری اشاره کرد.

در یکی دیگر از ویدیوهای بیکسبی Voice شاهد نحوه استفاده از این سرویس صوتی برای ایجاد پیام، روش قرار دادن اموجی در آن، پاسخ دادن به یک پیام دریافت شده و دیگر قابلیت‌های این سرویس هستیم. به عنوان مهمترین کاربردهای سرویس صوتی بیکسبی می‌توان به تغییر دادن تنظیمات دستگاه اعم از تنظیمات مربوط به صدا و یا نمایشگر اشاره کرد.

در دیگر ویدیوهای بیکسبی Voice شاهد استفاده از این سرویس برای قرار دادن و یا حذف یک یادآور، ترجمه متون از زبانی به زبان دیگر، یافتن یک ترک موسیقی خاص و پخش آن، کنترل وضعیت سلامتی از طریق اپلیکیشن Samsung Health و مشاهده پیشنهادات خرید اختصاصی در Samsung Pay هستیم. از آنجایی که در حال حاضر این قابلیت تنها در کشور کره جنوبی عرضه شده، ویدیوهای بیکسبی Voice نیز فقط به زبان همین کشور در دسترس هستند. به محض انتشار این قابلیت در سراسر جهان و مشاهده ویدیوهای بیکسبی Voice به زبان انگلیسی، آن‌ها را در اختیار شما قرار خواهیم داد. به نظر می‌رسد اخبار بسیار خوبی برای کاربران دو پرچمدار جدید سامسونگ در راه است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. درود برشما!
    من حدود 1 ماهو نیمه گوشیو خریدمو کاملا راضیم اما دستیار صوتیش برام کار نمیکنه وفقط تو بیکسبی هوم میتونم برم . لطفا یه راهنمایی بهم بکنید!
    ممنونم!

  2. سلام وقت بخیر
    من میخوام تجربه شخصی خودم رو به عرضتون برسونم
    بنده اولین گوشی هوشمندی که خریدم اپل بود ولی بلد نبودم باهاش کار کنم بعد از دو هفته فروختمش بعد از اون گلکسی مینی و بعدش گلکسی اس تری و بعدش ای هفت و بعدش اس هفت اج و حالا قصد خرید اس هشت رو دارم من خودم دارم لیسانس نرم افزار کامپیوتر میخونم و میدونم نوشتن یه برنامه چقد سخته و چقد هزینه داره و اینکه برنامه های متنوعی که داخل سامسونگ وجود داره اصلا داخل اپل یا هواوی و ای ال جی و سونی و غیره نیست یا کمتر هست و با توجه به امکاناتش قیمت خیلی مناسبی داره همینطور که ما برنامه نویس ها مطمعنیم اگه یه برنامه مشگل نداشته باشه یعنی صد در صد مشکل داره این مشکلات برای سامسونگ و بقیه گوشی سازا صدق میکنه بیشتر مشکلات نرم افزاره چون دست خوش تغیراته و خیلی کم پیش میاد یه مشکل سخت افزاری باشه پس بهتره تعصب رو بذاریم کنار و منطقی باشیم و هر کس اظهار نظر در مورد برند مورد علاشق در مقاله مربوط به برندش اظهار نظر کنه و به دیگران توهین نکنه یا برندی رو به خاک نشونه موفق باشید.