نخستین گوشی موبایل سامسونگ با دوربین دوگانه

ظاهرا گلکسی نوت 8 نخستین گوشی موبایل سامسونگ با دوربین دوگانه نخواهد بود!

تا پیش از این شواهد بر این موضوع دلالت داشتند که گلکسی نوت 8 (Samsung Galaxy Note 8)، نخستین گوشی موبایل سامسونگ با دوربین دوگانه خواهد بود، اما به نظر می‌رسد پیش از معرفی این دستگاه، شاهد معرفی و عرضه یک محصول بالارده دیگر دو دوربینه خواهیم بود.

در یکی از مطالب پیشین به انتشار بهترین طرح مفهومی گلکسی نوت 8 تا به امروز اشاره کردیم. به عنوان یکی از ویژگی‌های بارز گلکسی Note 8 که در ویدیو به راحتی قابل مشاهده بود باید به ساختار دوگانه دوربین پشتی آن اشاره کنیم. مدت‌هاست منتظر دیدن نخستین گوشی موبایل سامسونگ با دوربین دوگانه هستیم. از آنجایی که این خواسته در گلکسی اس 8 (Galaxy S8) محقق نشد، شدیدا امیدوار بودیم که در محصول بعدی سری نوت این ویژگی را مشاهده کنیم. تاکنون شایعات و حتی منابع قابل اعتماد زیادی به دوگانه بودن دوربین گلکسی نوت 8 اشاره داشته‌اند.

در جدیدترین اخبار منتشر شده از سوی یک فاش‌کننده اطلاعات قابل اطمینان، احتمالا پرچمدار بعدی سری نوت نخستین گوشی موبایل سامسونگ با دوربین دوگانه نبوده و یک محصول دیگر با دوربین دوگانه پیش از این گوشی موبایل در راه است. از آنجایی که این منبع هیچ نامی از محصول آتی دارای این قابلیت به میان نیاورده است، تنها می‌توانیم این محصول را با نام کد Galaxy X خطاب کنیم.

احتمالا نخستین گوشی موبایل سامسونگ با دوربین دوگانه نتیجه پروژه Galaxy X خواهد بود

البته انتخاب نام Galaxy X بدون دلیل نیست. نتیجه حاصل از پروژه بعدی سامسونگ با نام رمزی Galaxy X، به اعتقاد بسیاری از افراد پرچمدار آتی سامسونگ بوده و به عنوان مهمترین ویژگی آن باید به وجود یک نمایشگر تاشو اشاره کنیم. این دستگاه در حالت عادی دارای یک صفحه نمایش 5 اینچی است که می‌توان با باز کردن قسمت جمع شده در داخل آن، این گوشی موبایل را تبدیل به یک تبلت 7 اینچی کرد. ایده این گوشی موبایل بسیار جالب به نظر می‌رسد، اما درباره آمادگی دنیای تکنولوژی امروز برای پذیرش چنین محصولی با شک و تردید رو به رو هستیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. سلام,ببخشید گجت نیوز بخش فروش هم داره؟

  2. با یک دوربین;برترین کیفیت عکسها رو داشت…چه برسه با دو دوربین که دنیای عکاسی و تصاویر پرتره رو دگرگون میکنه