دلیل حذف جک 3.5 میلیمتری شیائومی می 6 مشخص شد!

دلیل حذف جک 3.5 میلیمتری شیائومی می 6 مشخص شد!

یکی از مهمترین تغییرات پرچمدار جدید شیائومی حذف جک 3.5 میلیمتری شیائومی می 6 (Xiaomi Mi 6) است؛ تغییری که حالا کمپانی چینی دلیل آن را توضیح داده است.

پروژه حذف جک 3.5 میلیمتری صدا را اپل در آیفون 7 (iPhone 7) کلید زد و پس از آن، چند شرکت سازنده تلفن همراه دیگر نیز همین راه را ادامه داده‌اند. در تازه‌ترین مورد، جک 3.5 میلیمتری شیائومی می 6 از بدنه این گوشی پرچمدار حذف شده که این کمپانی چینی، علت آن را توضیح داده است.

جک 3.5 میلیمتری شیائومی می 6 جهت استفاده از باتری بزرگتر حذف شده است

دلیل شیائومی برای حذف جک 3.5 میلیمتری شیائومی می 6 دقیقا همان دلیلی بود که اپل بیان کرد. وب‌سایت Android Central به نقل از شیائومی عنوان کرده که حفره هدفون به خاطر در دسترس بودن فضای بیشتر برای دیگر اجزای گوشی همچون یک باتری بزرگتر، حذف شده است. در واقع، شیائومی در Mi 6 از باتری بزرگتر 3350 میلی‌آمپر ساعتی نسبت به باتری 3000 میلی‌آمپر ساعتی شیائومی می 5 (Xiaomi Mi 5) استفاده کرده در حالی که ضخامت گوشی ها یکسان است.

با حذف جک هدفون، خروجی صدای شیائومی می 6 -علاوه بر بلوتوث- از طریق درگاه USB-C امکان‌پذیر خواهد بود. شیائومی عقیده دارد استفاده از این درگاه در گوشی های هوشمند جدید رواج بیشتری پیدا کرده و خروجی صدای باکیفیت‌تری را نیز ارائه می‌دهد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*