ساخت مجسمه های زیبا با استفاده از جعبه های مقوایی + تصاویر

ساخت مجسمه های زیبا و حیرت‌انگیز با استفاده از جعبه های مقوایی + تصاویر

جعبه های مقوایی کاربردهای زیادی در زندگی روزمره ما دارند؛ برخی از ما، از این جعبه‌ها برای نگهداری اشیا استفاده می‌کنیم و گربه‌ها نیز آنها را بهترین مکان برای زندگی می‌دانند. اما شاید ساخت مجسمه های زیبا و حیرت آور به وسیله این اشیای دورریختنی، آخرین چیزی باشد که به فکر هر کسی می‌رسد.

مونومی اونو (Monomi Ohno) هنرمندی ژاپنی‌ست که جعبه‌های مقوایی و کارتنی را به عنوان مواد اولیه برای ساخت مجسمه های زیبا و مدل‌های سه بعدی مورد استفاده قرار داده است. این پروژه زمانی آغاز شد که مونومی در دانشگاه هنر اوزاکا (Osaka University of the Arts) در رشته انیمیشن‌سازی مشغول به تحصیل بود.

ساخت مجسمه های زیبا با استفاده از جعبه های آمازون

برای ساخت یک انیمیشن، لازم است تا پول نسبتا زیادی برای خرید نرم افزارهای تخصصی با لایسنس‌های معتبر پرداخت شود. اما این هنرمند ژاپنی به جای صرف این مقدار هزینه، تصمیم گرفت تا جعبه های خالی مقوایی شرکت آمازون را جمع‌آوری کرده و با استفاده از آنها به ساخت مجسمه های زیبا با جزییات دقیق و به رخ کشیدن مهارت‌های مدل‌سازی سه بعدی خود بپردازد.

اما اشیایی که با استفاده از این کارتن‌های مقوایی ساخته شد، مونومی اونو را به یک هنرمند کارتنی (مقوایی) تبدیل کرده است! در هنر او، جعبه های خالی مقوایی حکم بوم نقاشی را دارند که او می‌تواند به وسیله آنها هر چیزی را خلق کند؛ از تانک‌های جنگی گرفته تا تفنگ، خودرو و حتی غذا در دست‌سازه‌های او یافت می‌شود.

در ادامه، گالری تصاویر ساخت مجسمه های زیبا توسط کارتن را مشاهده خواهید کرد. در انتها، نظر خود را در خصوص این طرح‌های حیرت‌انگیز با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*