شرکت Beddit

اپل سازنده‌ی گجت های ردیاب خواب، شرکت Beddit را خریداری کرد

اپل ، شرکت Beddit یک سازنده گجت های ردیاب خواب را خریداری کرده و محصولاتش را در فروشگاه خود می‌فروشد. جدیدترین محصول آنها، مانیتور خواب Beddit 3 Monitor است.

ظاهرا کمپانی اپل شرکت Beddit را خریداری کرده است. این شرکت سازنده‌ی گجت‌های ردیاب خواب است و تا پیش از این نیز اپلیکیشن های آن از دو پلتفرم آی او اس و واچ او اس اپل پشتیبانی می‌کرد. به نقل از گزارشی از سوی CNBC، شرکت Beddit صفحه مربوط حریم خصوصی وب سایت خود را به روزرسانی کرده بخش زیر را به آن اضافه کرده است:

Beddit با توجه به سیاست حفظ حریم خصوصی شرکت اپل، تمامی داده‌ها از جمله داده‌های همگام سازی را از اپلیکیشن Health اپل دریافت خواهد کرد.

جدیدترین محصول این شرکت، یک مانیتور خواب 149 دلاری به نام Beddit 3 Sleep Monitor است که در فروشگاه اپل به فروش می‌رسد. اسلیپ مانیتور یک دستگاه مجهز به سنسور است که در زیر تشک قرار گرفته و حرکات شبانه را از طریق یک تکنیک به نام “Ballistoardiography” مورد بررسی قرار می‌دهد. اصلی‌ترین مزیت این دستگاه عدم نیاز به پوشیدن یک ردیاب فعالیت و یا یادآوری استفاده از آن است.

مانیتور خواب Beddit

مانیتور خواب Beddit

این نشان می‌دهد که اپل در حال سرمایه گذاری بر روی بازار دستگاه های ردیاب بدنی است که به موازات تمرکز ویژه بر روی اپل واچ دارند؛ یک دیوایس که نیازمند شارژ روزانه، به خصوص در شب است. به طور مثال اپل واچ فاقد هرگونه قابلیت ردیاب خواب از پیش نصب شده است، اگر چه برخی از اپلیکیشن های شخص ثالثی برای آن توسعه پیدا کرده است که می‌تواند در اختیار کاربران این دسته از ساعت‌ها قرار گیرد. Bloomberg گزارش می‌دهد که اپل سال گذشته برنامه ریزی کرد که ردیاب خواب را به اپل واچ بیاورد.

هدف اپل از خرید شرکت Beddit

به خدمت گرفتم شرکت Beddit می‌تواند به این نکته اشاره کند که اپل قصد دارد شکاف عملکردهای دستگاه‌هایش را از بین ببرد و یا آنکه اپل شاید قصد دارد از نرم افزار و داده‌های آن برای محصولات و یا قابلیت‌های آینده خود استفاده کند. احتمال دیگری که در این بین وجود دارد، اپل قصد دارد مهندسان شرکت Beddit را با سایر شرکت‌هایی که پیشتر خریداری کرده جهت ساخت محصولاتی جدید ادغام کند. اما آن چیزی که وجود دارد، اپل با فروش محصولات این کمپانی در فروشگاه خود، به بازار دستگاه های گجت های ردیاب خواب اضافه شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*