نمایش پیچ ها در گوگل مپس

نمایش پیچ ها در گوگل مپس به صورت تصاویر واقعی با دریافت آپدیت جدید

با دریافت جدیدترین به روزرسانی اپلیکیشن Google Maps می‌توانید از قابلیت نمایش پیچ ها در گوگل مپس به صورت تصاویر واقعی استفاده کنید.

به روزرسانی جدید گوگل مپس با تمرکز بر روی بهبود نحوه مسیریابی منتشر شده است. به لطف این آپدیت گوگل مپس، کاربران می‌توانند در زمان جستجو برای یافتن مسیری خاص، خیلی سریع‌تر مقصد مورد نظر را پیدا کنند. اکنون این اپلیکیشن تصاویری را از تمامی پیچ‌های مسیر در حالت Street View نمایش خواهد داد. اگر بر روی هر یک از تصاویر ضربه بزنید، آن ناحیه در حالت Street View باز شده و با نمایش پیکان جهت صحیح برای پیچیدن را نمایش می‌دهد.

اکنون نمایش پیچ ها در گوگل مپس به بهترین وجه ممکن در آمده است. تعداد بی‌شماری از کاربران، حین مسیریابی با استفاده از اپلیکیشن نقشه گوگل، به دلیل عدم تشخیص جهات اصلی و همچنین تقاطع برخی خیابان‌ها، در تشخیص چیپ مورد نظر دچار سر درگمی می‌شوند. این به روزرسانی جدید برای اولین بار توسط وب سایت Android Police رویت شد.

نمایش پیچ ها در گوگل مپس

نمایش پیچ ها در گوگل مپس ممکن است سبب افزایش خطرات رانندگی شود

یک نکته منفی درباره شیوه جدید نمایش پیچ ها در گوگل مپس وجود دارد. اگرچه این قابلیت به میزان بسیار زیادی کاربردی بوده و خطاهای مسیریابی را شدیدا کاهش می‌دهد، اما به خاطر نمایش تصاویر پیچ ها به صورت بندانگشتی، کار با آن کمی سخت است. هر پیچ واقع در مسیر به صورت یک عکس کوچک نمایش داده می‌شود و کاربر برای مشاهده در اندازه بزرگ‌تر باید آن عکس را لمس کند. این عمل را باید پیش از رسیدن به هر پیچ تکرار کرد.

به نظر می‌رسد این به روزرسانی تاکنون تنها برای اندروید منتشر شده است، اما بدون شک گوگل نسخه آی او اس اپلیکیشن نقشه موبایل خود را فراموش نخواهد کرد. همچنین بر اساس گفته‌های وب سایت Android Police، علاوه بر تغییر در نحوه نمایش پیچ ها در گوگل مپس ، نوار ناوبری پایین که حین تلاش برای مسیریابی به نمایش در می‌آید نیز تغییر کرده است.

نمایش پیچ ها در گوگل مپس

اگرچه اکنون این دکمه فضای بیشتری از صفحه نمایش را اشغال می‌کند، اما لمس آن راحت‌تر بوده و کارایی را افزایش می‌دهد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*