دانلود دومین نسخه پیشنمایش اندروید O ؛ زودتر از هر کس دیگری تجربه کنید

کمپانی گوگل طی مراسم کنفرانس Google I/O 2017 از دومین نسخه پیشنمایش اندروید O رونمایی کرد. اگر صاحب یکی از گوشی های گوگل هستید، همین حالا می‌توانید آن را از طریق لینک‌های زیر دانلود کنید.

نخستین روز کنفرانس Google IO امسال برای گوگل بسیار مفید بود، غول جستجوی جهان چندین رونمایی جذاب را برای طرفداران اندروید به همراه خود داشت. اندروید Go، اپلیکیشن Expeditions و پاسخ هوشمند برای جیمیل که پیش از این در مورد آن‌ها به گفتگو پرداختیم، اما یک رونمایی بزرگ دیگر نیز از سوی گوگل صورت گرفت. ستاره‌ی این گردهمایی، سیستم عامل اندروید O بود.

برای کسانی که نمی‌توانند تا عرضه نسخه نهایی اندروید O صبر کنند، گوگل یک سورپرایز ویژه دارد؛ هم اکنون یک نسخه پیش نمایش از اندروید O مخصوص توسعه دهندگان برای دانلود مهیا شده شده و در اختیار کاربران قرار گرفته است. اگر در حال حاضر نخستین نسخه پیشنمایش توسعه دهندگان اندروید O را بر روی گوشی خود نصب کرده باشید، طی روزهای آینده به صورت خودکار ایمیج OTA این آپدیت جدید را دریافت خواهید کرد. در غیر این صورت، شما باید در Android O Beta Program ثبت نام کنید تا بتوانید دومین نسخه پیشنمایش اندروید O را بر روی دیوایستان نصب کنید. شما می‌توانید از طریق این لینک یکی از مشترکین این برنامه شوید. البته در نظر داشته باشید این نسخه از اندروید در حال حاضر تنها بر روی دیوایس های زیر قابل نصب خواهد بود.

دیوایس‌های قادر به نصب دومین نسخه پیشنمایش اندروید O

  • نکسوس 5 ایکس – Nexus 5X
  • نکسوس 6 پی – Nexus 6P
  • نکسوس پلیر – Nexus Player
  • پیکسل – Pixel
  • پیکسل ایکس ال – Pixel XL
  • پیکسل سی – Pixel C

مورد دیگری که گوگل به آن اشاره کرده، عرضه فایل های Factory Image و OTA مربوط به نسخه پیشنمایش اندروید O است، بنابر این می‌توانید به جای صبر کردن جهت دریافت آپدیت‌های مربوطه، آنها را از طریق لینک‌های زیر دریافت کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*