پتنت ال جی وی 30

پتنت ال جی یک گوشی با دو نمایشگر و طراحی بین سری V و G را نشان می‌دهد

پتنت ال جی که به تازگی منتشر شده، یک گوشی مجهز به دو نمایشگر، حاشیه بسیار کمتر از جی 6 و دوربین سلفی درست در وسط را نشان میدهد. در واقع طراحی آن بین گوشی های سری V و G ال جی است.

پتنت ال جی یک طراحی هیبرید شگفت انگیز را نشان می‌دهد که چیزی شبیه به یک گوشی هوشمند بالارده ترکیب شده سری V و G این کمپانی است. این پتنت، در واقع شبیه به گوشی جی 6 مجهز به نمایشگر دوم و یک دوربین سلفی درست در وسط قاب جلویی همراه با حاشیه‌هایی بسیار کمتر از حال حاضر این گوشی است. قطعا آن یک نمای جذاب است، حتی اگر دوربین سلفی آن کمی بیشتر نزدیک به صورت شما باشد.

پتنت ال جی وی 30

آیا پتنت ال جی مربوط به گوشی V30 است؟

پس می‌توان گفت این پتنت ال جی مربوط به گوشی V30 است؟ سخت می‌توان چنین تصوری کرد. این پتنت در واقع حرکت عظیم کمپانی ال جی برای به ارمغان آوردن گوشی هوشمندی اینچنینی است که هیچگاه ما شاهد عرضه آن نبوده‌ایم. و اینکه ال جی دیگر در مورد نوآوری‌های خود محتاطانه عمل نمی‌کند، زیرا مشتریان همیشه گرم پرچمدار جدید آن‌ها نیستند و آنها می‌دانند که گاهی اوقات باید ایده ها را خیلی سریع به تجاری سازی سوق داد. شاید بتوان گوشی ال جی جی 5 را مثال زنده‌ی همین قضیه دانست. این گوشی ماژولار در حالی که می‌توانست یکی از بهترین‌های بازار باشد، با اشتباهات مکرر مدیران ال جی نتوانست آنطور که شایسته است مورد تحسین قرار گیرد.

اما همچنان از نظر فنی این پتنت ال جی نشان می‌دهد که غول کره‌ای دست از ساخت یک گوشی مجهز به دو نمایشگر برنداشته و در تلاش برای عرضه یکی دیگر از محصولات اینچنینی است. اپل نیمه دوم سال جاری میلادی از آیفون جدید خود رونمایی خواهد کرد، به همین خاطر تمامی سازندگان نیازمند بهترین و محبوب‌ترین تکنولوژی‌ها هستند تا توان رقابت با محبوبیت گوشی های کوپرتینویی را داشته باشند. اگر این پتنت نشانه‌ای از برنامه ال جی برای ماه های آینده بخش موبایلیشان باشد، ما باید بگوییم که بی صبرانه در انتظار رونمایی از چنین محصولی از سوی آن‌ها هستیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*