اسپانسر رسمی جام جهانی فوتبال 2018

ویوو اسپانسر رسمی جام جهانی فوتبال 2018 و 2022 شد

شرکت گوشی‌ساز چینی بزرگ ویوو (Vivo) به عنوان اسپانسر رسمی جام جهانی فوتبال 2018 و 2022 انتخاب شد و فیفا قراردادی چند ساله با این شرکت به منظور پشتیبانی مالی از رویدادهای آن بست.

ویوو اعلام کرد اخیرا قراردادی شش ساله با فیفا بسته است و طی این دوره زمانی، اسپانسر رسمی مسابقات آن خواهد بود. با در نظر گرفتن شش سال پیش‌ رو می‌توان گفت این گوشی‌ساز اسپانسر رسمی جام جهانی 2022 و مخصوصا جام جهانی سال آینده خواهد بود. البته نخستین همکاری ویوو با فیفا جام جهانی آتی نبوده و این شرکت پیش از آن اسپانسر جام کنفدراسیون‌ها در سال 2017 خواهد بود. بعد از آن ماموریت خطیر این گوشی‌ساز پشتیبانی مالی از بزرگترین رویداد فوتبالی دنیا یعنی جام جهانی خواهد بود که تابستان سال 2018 در روسیه برگزار می‌شود.

اسپانسر رسمی جام جهانی فوتبال 2018

اسپانسر رسمی جام جهانی فوتبال 2018 همچنین پشتیبان مالی جام کنفدراسیون‌ها خواهد بود

پیش از رسیدن به سال 2022 و زمان برگزاری جام جهانی بعدی، مجددا با جام کنفدراسیون‌ها رو به رو خواهیم بود که باز هم اسپانسری آن بر عهده شرکت ویوو قرار دارد. در این شش سال، لوگوی ویوو بر روی بوردهای تبلیغاتی به نمایش در آمده و حتی خریداران بلیط مسابقات نیز این لوگو را بر روی کاغذهای آن مشاهده خواهند کرد. لوگوی ویوو بر روی بروشورها و دیگر حوزه‌های کلیدی تبلیغاتی به نمایش در خواهد آمد.

ویوو وعده داده تا جام جهانی پیش رو یک گوشی موبایل منحصربه‌فرد و مملو از قابلیت‌هایی برای طرفداران فوتبال عرضه کند. از طرفی دیگر با مطالبه‌های فیفا از اسپانسر مواجه هستیم. بر اساس قرارداد میان آن‌ها، تمامی کارمندان فیفا باید حین اجرای این مسابقات ورزشی از یک گوشی موبایل ویوو استفاده کنند.

اسپانسر رسمی جام جهانی فوتبال 2018

اگرچه نام ویوو بیشتر برای کابران چینی آشنا بوده و کاربران سایر کشورها کمتر محصولات آن را می‌بینند، اما این شرکت تصمیم گرفته بعد از به دست آوردن جایگاهی بسیار خوب در بازار گسترده کشور چین، رفته رفته به بازارهای دیگر کشورهای جهان نیز وارد شود. اسپانسر رسمی جام جهانی فوتبال 2018 اولین باری نیست که چنین قرارداد ورزشی را امضا می‌کند. ویوو پیش از این یک بار مسئولیت تامین مالی لیگ برتر فوتبال هند و یک بار اسپانسری مسابقات حرفه‌ای بسکتبال چین را بر عهده داشته است. این شرکت حتی توانست چهره مطرح بسکتبال NBA آمریکا یعنی استفن کری (Stephen Curry) را به عنوان سفیر خود برای گوشی موبایل ویوو ایکس پلی 6 دعوت کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*