ابعاد رندر آیفون 8

مقایسه ابعاد رندر آیفون 8 با آیفون 7 و 7 پلاس با دیگر پرچمداران اندرویدی

با مقایسه ابعاد رندر آیفون 8 (iPhone 8) با پرچمداران اندرویدی کنونی بازار و همچنین دو گوشی موبایل آیفون 7 و آیفون 7 پلاس بهتر در جریان سبک طراحی و اندازه نمایشگر آیفون سال 2017 قرار خواهیم گرفت.

تمرکز دنیای گوشی موبایل، بعد از مدت‌ها تلاش برای افزایش قدرت سخت افزاری، مدتی است بر روی سبک طراحی بدنه و زیبایی آن قرار گرفته است. گرایش کنونی بازار طراحی بدون حاشیه است، به این معنی که تا جای ممکن در اطراف نمایشگر دستگاه حاشیه‌ای وجود نداشته باشد و بخش بیشتری از پنل جلویی به صفحه نمایش اختصاص پیدا کند. به لطف این سبک از طراحی، آرزوی کاربران برای داشتن دستگاه‌هایی با بدنه کوچک به منظور جابه‌جایی راحت اما دارای نمایشگر بزرگ برآورده خواهد شد.

ابعاد رندر آیفون 8

یکی از ایراداتی که مخصوصا به مدل بزرگتر گوشی موبایل آیفون سال 2016 وارد می‌شود، طراحی نه چندان دلچسب آن است. در اطراف و مخصوصا بالا و پایین آیفون 7 پلاس حاشیه‌های زیادی وجود دارند که با توجه به گرایش و سبک امروزی طراحی قابل قبول نیست. به نظر می‌رسد این مشکل در آیفون 8 برطرف شده است.

بر اساس ابعاد رندر آیفون 8 این گوشی موبایل از تمامی پرچمداران اندرویدی کوچکتر است

با مقایسه ابعاد رندر آیفون 8 که توسط یوزر بسیار محبوب OnLeaks@ در توییتر منتشر شده، مشخص می‌شود ابعاد کلی بدنه این گوشی موبایل با وجود داشتن یک نمایشگر بزرگ 5.8 اینچی، از تمامی پرچمداران اندرویدی کنونی کوچکتر خواهد بود که به معنی انقلاب در سبک طراحی اپل است. اندازه آیفون 8 و گوگل پیکسل و هواوی پی 10 تقریبا یکسان است، با این تفاوت که بر اساس رندرهای جدید، صفحه نمایش این گوشی موبایل به دلیل اشغال کل پنل جلویی از این دو مدل به مراتب بزرگتر خواهد بود.

ابعاد رندر آیفون 8

بر اساس شایعات، اپل در آیفون سال 2017 از یک صفحه نمایش OLED با اندازه 5.8 اینچ استفاده خواهد کرد. همچنین احتمال می‌رود نسبت ابعاد تصویر این نمایشگر 16:9 باشد. به دلیل تلاش برای افزایش نسبت ابعاد نمایشگر به بدنه، کلید فیزیکی هوم از پایین صفحه نمایش حذف خواهد شد. می‌توانید جدیدترین رندرها را به صورت جداگانه در گالری زیر مشاهده کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. اگه واقعا طراحیش این باشه و حسگر اثر انگشت با اون سیب تویه پشتش (همون سیب معروف اپل) ادغام شه واقعلا بینظیر میشه