ساعت هوشمند ال جی واچ اسپورت

عرضه ساعت هوشمند ال جی واچ اسپورت در ایران از اول تیرماه توسط مدیاپردازش

شرکت مدیاپردازش اعلام کرد که از اول تیرماه، ساعت هوشمند ال جی واچ اسپورت در ایران عرضه خواهد شد. این گجت فوق‌العاده به نسخه جدید سیستم عامل Android Wear 2 مجهز شده است.

جدیدترین ساعت هوشمند ال جی با نام LG Watch Sport یکی از اولین گجت‌هایی است که با نسخه جدید و مهیج سیستم عامل Android Wear 2 عرضه می‌شود. بنا بر اعلام شرکت مدیاپردازش، نمایندگی ال جی موبایل در ایران، این محصول از اول تیرماه سال جاری با گارانتی رسمی وارد بازار کشورمان خواهد شد. قیمت ساعت هوشمند ال جی واچ اسپورت در ایران هنوز به صورت قطعی مشخص نشده اما احتمالا قیمتی بین 1 میلیون و 200 هزار تومان تا 1 میلیون و 300 هزار تومان خواهد داشت.

ساعت هوشمند ال جی واچ اسپورت

کاربردهای ساعت هوشمند ال جی واچ اسپورت

کاربرد این ساعت، روزمره و ورزشی بوده و با بدنه فلزی و بند سیلیکونی طراحی شده است. قابلیت مهم این مدل امکان نصب سیم‌کارت است که به کاربر اجازه می‌دهد از آن به عنوان یک واچ فون (WatchPhone) یا ساعت هوشمند مستقل استفاده کند. ارتباطات این ساعت با وسایل الکترونیکی دیگر از طریق بلوتوث، NFC و وای فای امکان پذیر است. برخورداری از اسپیکر و میکروفون داخلی هم از قابلیت‌های مهم این ساعت به شمار می‌رود که امکان پاسخ به تماس‌های دریافتی را برای کاربر فراهم می‌کند.

ساعت هوشمند ال جی واچ اسپورت

صفحه نمایش OLED از نوع پلیمری (POLED) با رزولوشن 480 در 480 پیکسل و تراکم پیکسلی 348 وضوح تصویر کاملا ایده‌آلی را برای این ساعت هوشمند به همراه دارد. از آن‌جایی که این ساعت کاربرد ورزشی هم دارد، از استاندارد IP68 Certified برای مقاومت در برابر آب و گرد وغبار نیز بهره می‌برد.

طبق اعلام روابط عمومی مدیا پردازش لازم به ذکر است که فروش ساعت هوشمند ال جی واچ اسپورت در ایران در ابتدا از طریق فروشگاه اینترنتی دیجی کالا آغاز خواهد شد. همچنین رنگ‌های موجود این ساعت هوشمند دو رنگ آبی تیره و تیتانیوم خواهد بود. در مجموع اگر از طرفداران پر و پا قرص ساعت های هوشمند ورزشی هستید و می‌خواهید تجربه‌ی استفاده‌ای لذت‌بخش‌تر و شاید کامل‌تر از این گجت داشته باشید، این مدل یکی از ساعت‌های کامل، باکیفیت و دوست‌داشتنی برای شما خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*