اپلیکیشن نمایشگر همیشه روشن سامسونگ

اپلیکیشن نمایشگر همیشه روشن سامسونگ بر روی گوگل پلی قرار گرفت

اپلیکیشن نمایشگر همیشه روشن سامسونگ (Always On) به صورت مستقل بر روی گوگل پلی قرار گرفت. این اپلیکیشن همچنین از کاور Clear View نیز پشتیبانی کاملی می‌کند.

سامسونگ میل شدیدی برای حفظ برنامه های غیرمتمرکز خود در گوشی های گلکسی و قرار دادن آن‌ها به عنوان اپلیکیشن هایی مستقل در گوگل پلی دارد. این به کمپانی کره‌ای اجازه می‌دهد تا خیلی سریع به‌روزرسانی‌هایی را بدون نیاز به بسته‌های نرم افزاری برای آن‌ها منتشر کند. در همین راستا، قابلیت نمایشگر همیشه روشن سامسونگ آپدیت جدیدی را دریافت کرده و در اختیار عموم کاربران قرار گرفته است.

قابلیت نمایشگر همیشه روشن به کاربران اجازه می‌دهد ساعت‌هایی با طرح‌های مختلف و اطلاعات مختلفی از نوتیفیکیشن‌ها را دریافت کنند. کاربران می‌توانند برای دیدن آنچه که در این نمایشگر مایل هستند، آن را پیکربندی کنند و حتی تصویری را از گالری به عنوان یک پس‌زمینه برای این صفحه انتخاب کنند.

پشتیبانی اپلیکیشن نمایشگر همیشه روشن سامسونگ از کاور Clear View

کاربران می‌توانند ویجت‌های مختلفی را با 2 بار ضربه بر روی منطقه‌ای که ساعت در آنجا قرار دارد فراخوانی کنند، تصاویر و متنی را به این صفحه همیشه روشن پین کرده و حتی تم‌های منحصر به فردی را از فروشگاه تم‌ها بر روی آن قرار دهند. سامسونگ امروز اپلیکیشن نمایشگر همیشه روشن خود را به صورت یک برنامه مستقل بر روی پلی استور گوگل قرار داد. این تمام ماجرا نیست، اپلیکیشن نمایشگر همیشه روشن سامسونگ حتی از کاور Clear View نیز پشتیبانی می‌کند تا کاربران با نصب آن بر روی گوشی های گلکسی مجهز به این کاور از قابلیت‌های بیشتری نیز برخوردار باشند.

در حال حاضر اپلیکیشن نمایشگر همیشه روشن سامسونگ به صورت رایگان بر روی فروشگاه پلی استور گوگل قرار گرفته است. این درحالیست که پیش‌تر تنها از طریق Galaxy Apps قابل دریافت و به‌روزرسانی بود. اگر می‌خواهید از تمامی مزایای این فناوری لذت ببرید مستلزم در اختیار داشتن گوشی همچون گلکسی اس 8 و اس 7 هستید که به صورت کامل از نمایشگر همیشه روشن پشتیبانی می‌کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. چه جوری دانلود کنیم نمیشه از گوگل پلی‌گرفت‌جواب بدیدن لطفا

  2. سلام.
    خدایی چرا این کارو کرد؟؟؟ این قابلیت یه قابلیت مخصوص و یه امتیاز برای گوشی های سامسونگ بود اما با این کار دیگه همه گوشی ها این قابلیت رو دارا میشن و دیگه این قابلیت یه قابلیت ویژه برای گوشی هاش نیست. واقعا از سامسونگ همچین انتظاری نداشتم.????