قاب های محافظ اکسپریا ایکس زد پریمیوم

معرفی بهترین قاب های محافظ اکسپریا ایکس زد پریمیوم سونی

قاب های محافظ اکسپریا ایکس زد پریمیوم برای محافظت از گوشی موبایل Xperia XZ Premium زیبا و شکیل شما ساخته شده‌اند و از پرچمدار جدید سونی در برابر انواع آسیب‌ها و صدمات مراقبت می‌کنند.

دومین پرچمدار مجهز به نمایشگر 4K سونی تا مدتی دیگر در ایالات متحده آمریکا و سپس سایر کشورهای جهان با قیمت حدودی 800 دلار عرضه خواهد شد. این گوشی موبایل سونی گران قیمت بوده و بعد از خرید باید آن را از هر گونه آسیب و ضربه به دور نگه دارید.

تنوع در قاب های محافظ اکسپریا ایکس زد پریمیوم

همانند همیشه، صنعت تولید لوازم جانبی دستگاه‌های همراه، پیش از عرضه محصول به بازار دست به کار شده و قاب های محافظ اکسپریا ایکس زد پریمیوم را تولید و عرضه کرده‌اند. استفاده از یک لایه حفاظتی برای مراقبت از آسیب‌دیدگی دستگاه همیشه به معنی فدا کردن زیبایی ظاهری آن نیست. به عنوان نمونه باید به برخی از قاب های محافظ اکسپریا ایکس زد پریمیوم اشاره کرد که با استفاده از آن‌ها زیبایی گوشی موبایل چند برابر می‌شود. با کلیک بر روی نام هر محصول به صفحه خرید آن در آمازون و یا دیگر فروشگاه‌های آنلاین منتقل خواهید شد.

TPU + Carbon Fiber

قیمت : 8.99 دلار

قاب های محافظ اکسپریا ایکس زد پریمیوم

این قاب محافظ که در آن شاهد استفاده از بافت فیبر کربن هستیم، ما را به یاد محصولات معروف شرکت Spigen می‌اندازد. به عنوان محصول مشابه این قاب باید به قاب‌های سری Rugged Armor شرکت Spigen اشاره کرد. با استفاده از این محافظ در عین مراقبت از گوشی موبایل خود در برابر صدمات معمولی، ظاهر شکیلی به آن می‌بخشید.

Cruzerlite TPU case

قیمت : 9.90 دلار

قاب های محافظ اکسپریا ایکس زد پریمیوم

این قاب محافظ اکسپریا ایکس زد پریمیوم در رنگ‌های بسیار شاد و متنوعی عرضه شده و نقش‌های گرافیکی زیبایی در پشت آن دیده می‌شود. این محصول برای کاربرانی که به خرید قاب های محافظ زرق و برق‌دار و جذاب علاقه دارند پیشنهاد می‌شود.

Toshion Metal frame case

قیمت : 12.99 دلار

قاب های محافظ اکسپریا ایکس زد پریمیوم

این دسته از قاب های محافظ اکسپریا ایکس زد پریمیوم تماما از فلز ساخته شده‌ و جذابیت خاصی دارند. با استفاده از چنین محصولی در عین اطمینان خاطر از ایمن بودن دستگاه در برابر ضربات، حس بسیار خوبی حین نگه داشتن آن در دست خواهید شد. البته هنوز درباره احتمال تاثیرپذیری آنتن گوشی موبایل نمی‌توانیم اظهار نظری داشته باشیم. احتمالا شرکت سازنده‌ یک شکاف آنتن در آن در نظر خواهد گرفت. در هر صورت حین خرید یک قاب محافظ فلزی به این نکته توجه کنید.

Roxfit Touch book case

قیمت : 26.99 دلار

قاب های محافظ اکسپریا ایکس زد پریمیوم

این دسته از قاب های محافظ اکسپریا ایکس زد پریمیوم به نوعی از نمایشگر نیز محافظت می‌کنند. این فیلپ کاور شفاف بوده و در عین مراقب از صفحه نمایش 4K این گوشی موبایل در کنار بدنه آن، محتویات آن را به راحتی به نمایش می‌گذارد. به گفته سازنده حتی می‌توان بدون نیاز به چرخاندن قسمت قرار گرفته بر روی نمایشگر با آن کار کرد. به نظر می‌رسد با خرید این محافظ از استفاده از محافظ صفحه نمایش نیز بی‌نیاز خواهید شد.

Sony cover stand case

قیمت : 48.49 دلار

قاب های محافظ اکسپریا ایکس زد پریمیوم

البته سونی نیز برخی از لوازم جانبی پرچمدار جدید خود را به صورت رسمی عرضه کرده است. این محصول سونی را باید یکی از گران قیمت‌ترین قاب های محافظ اکسپریا ایکس زد پریمیوم دانست که حدود 50 دلار قیمت دارد. این قاب محافظ نیز در زمره فلیپ کاورهای قرار گرفته و از مواد بسیار مرغوبی ساخته شده است و در دو رنگ مختلف عرضه خواهد شد. به عنوان مهمترین قابلیت باید به پایه قرار گرفته در آن اشاره کرد تا بتوان به راحتی در نمایشگر 4K گوشی موبایل به تماشای فیلم پرداخت.

32ndShop Leather wallet case

قیمت : 19.99 دلار

قاب های محافظ اکسپریا ایکس زد پریمیوم

در بین قاب های محافظ اکسپریا ایکس زد پریمیوم محصولاتی ادغام شده با کیف پول نیز دیده می‌شوند که می‌توان از آن‌ها برای قرار دادن کارت‌های اعتباری در کنار گوشی موبایل استفاده کرد. اگرچه این دسته از کیف‌ها ضخامت بیشتری در مقایسه با قاب‌های عادی دارند، اما در عوض حفاظت بیشتری در برابر ضربات داشته و کاربر را از حمل کیف پول جداگانه بی‌نیاز می‌کنند. این محصول از چرم خالص تهیه شده و می‌توان از میان یکی از 6 رنگ عرضه شده برای آن دست به انتخاب زد.

Perstar Flip case

قیمت : 9.99 دلار

قاب های محافظ اکسپریا ایکس زد پریمیوم

با استفاده از این فلیپ کاور اکسپریا ایکس زد پریمیوم نیز از حمل یک کیف پول جداگانه بی‌نیاز خواهید شد. اگرچه این محصول از فلیپ کاور پیشین قیمت کمتری دارد، اما چرم آن کیفیت کمتری داشته و ضخامت آن نیز کمتر است. همچنین تنها 4 گزینه رنگ برای آن وجود دارند.

SunRemex Rugged armor

قیمت : 7.99 دلار

قاب های محافظ اکسپریا ایکس زد پریمیوم

شرکت سازنده مدعی است حتی در صورت رها شدن گوشی موبایل از دست کاربر بر روی سنگ فرش، باز هم در صورت استفاده از این قاب محافظ اتفاقی برای آن نخواهد افتاد. استفاده از این دسته از قاب های محافظ اکسپریا ایکس زد پریمیوم برای آن کاربرانی که به مراقبت از دستگاه اهمیت بیشتری می‌دهند توصیه می‌شود. یکی دیگر از مزیت‌های آن وجود یک پایه نگه دارنده در پشت قاب است که کارایی آن حین تماشای ویدیو مشخص می‌شود.

Yiakeng Armor case

قیمت : 7.98 دلار

قاب های محافظ اکسپریا ایکس زد پریمیوم

این قاب محافظ سونی اکسپریا ایکس زد پریمیوم نیز همانطور که از ظاهر آن پیداست جان سخت بوده و با فدا کردن ظاهر گوشی موبایل، محافظت از آن برابر صدمات احتمالی را تضمین می‌کند. حالت دندانه‌وار پشت آن بیشتر به ضد ضربه بودن قاب تاکید دارد. به عنوان یکی دیگر از مزایای آن می‌توان به عرضه در چندین رنگ متنوع و شاد اشاره کرد.