گوشی دو دوربین موتو

مشخصات و قیمت گوشی دو دوربین موتو زد 2 فورس لو رفت

سه گوشی دو دوربین موتو به نام های موتو جی 5 اس پلاس (Moto G5S Plus)، موتو ایکس 4 (Moto X4) و موتو زد 2 فورس (Moto Z2 Force) به زودی معرفی خواهند شد. خوشبختانه امروز قیمت و مشخصات این گوشی ها به بیرون درز پیدا کرد.

وقتی به گوشی های هوشمند نگاه می‌کنیم، قیمت یکی از مهم‌ترین مسائل برای خریداران است. قیمت فروش نه تنها ارزش خرید یک محصول کمپانی است، بلکه یک تعهد به مشتریان محسوب می‌شود. موتورولا همواره این سیاست را در پیش گرفته است و با عرضه گوشی هایی بسیار باکیفیت همراه با قیمتی مناسب، موفق شده طرفداران زیادی را از سراسر جهان پیدا کند. حال یک کاربر توییتری با حساب کاربری HeyAndri خبر از معرفی سه گوشی دو دوربین موتو در آینده‌ای نزدیک داده که در راس آنها گوشی موتو زد 2 فورس، پرچمدار آینده موتورولا قرار خواهد داشت.

عرضه گوشی دو دوربین موتو زد 2 فورس با قیمت زیر 700 دلار

این توییت اشاره می‌کند که سه گوشی جدید موتو به نام موتو جی 5 اس پلاس، موتو ایکس 4 و موتو زد 2 فورس به ترتیب با قیمت‌های 280، 326 و 606 دلار به فروش خواهند رسید. البته از آنجایی که قیمت آن‌ها به واحد پولی هند گفته شده است، متاسفانه شاید در تبدیل آن به دلار چندان هم دقیق عمل نکرده باشیم.

مطمئن نیستیم که این 3 گوشی دو دوربین موتو امسال معرفی شوند، اما آنها مجموعه‌ی بزرگی از دستگاه‌های آماده‌ی ورود به بازار هستند تا شکاف سال گذشته محصولات این کمپانی را پر کنند. محصولات پایین رده تا بالارده موتو به ترتیب در خانواده‌های موتو سی، موتو ای، موتو جی، موتو ایکس و موتو زد قرار خواهند گرفت. شاید موتو می‌خواهد مطمئن شود که صاحب طیف گسترده‌ای از محصولات با بودجه‌های خرید متفاوت برای خریداران است.

مشخصات فنی گوشی های جدید موتو

موتو سی و موتو ایکس امسال میزبان محصولاتی جدید خواهند بود، این درحالیست که سال گذشته هیچ محصولی از خانواده موتو ایکس معرفی نشده بود. موتو جی 5 اس پلاس و موتو زد 2 فورس هر دو از نمایشگرهای 5.5 اینچی برخوردارند؛ هرچند مدل نخست از وضوح Full HD و مدل دوم از وضوح QHD پشتیبانی می‌کند. در آن سمت موتو ایکس 4 از یک نمایشگر کوچکتر 5.2 اینچی برخوردار بوده و با شیشه 3 بعدی تولید شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*