نگاه نزدیک به اوپو آر 11

نگاه نزدیک به اوپو آر 11 و اوپو آر 11 پلاس ؛ دو میان‌رده خوش دست چینی

در ادامه نگاه نزدیک به اوپو آر 11 و اوپو آر 11 پلاس خواهیم انداخت. دو گوشی موبایل Oppo R11 و Oppo R11 Plus با قابلیت های متعددی همراه شده‌اند که استفاده از نمایشگری باکیفیت یکی از آن‌ها است.

اوپو از دو گوشی موبایل جدید خود رونمایی کرد. مدل آر 11 پلاس یک فبلت تمام عیار و مجهز به صفحه نمایش 6 اینچی بوده و مدل آر 11 با داشتن صفحه نمایشی 5.5 اینچی کمی از آن کوچکتر است.

نگاه نزدیک به اوپو آر 11

پنل صفحه نمایش اوپو آر 11 پلاس از نوع AMOLED بوده و رزولوشن آن فول اچ‌دی در نظر گرفته شده است. باتری این دستگاه 4 هزار میلی‌آمپر ساعتی است که با توجه به اندازه بزرگ نمایشگر آن بسیار عالی به نظر می‌رسد. هر دو گوشی موبایل به یک دوربین دوگانه اصلی مجهز شده‌اند.

ساختار دوگانه دوربین آن‌ها متشکل از یک سنسور عادی دارای رزولوشن 16 مگاپیکسل و گشودگی دریچه دیافراگم f/1.7 و یک سنسور تله فوتو 20 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.6 است. ساختار این دوربین کاربران را به یاد دوربین آیفون 7 پلاس می‌اندازد.

در نگاه نزدیک به اوپو آر 11 و اوپو آر 11 پلاس بدنه فلزی آن‌ها شدیدا چشم‌نوازی می‌کند

با یک نگاه نزدیک به اوپو آر 11 به اندازه کوچکتر صفحه نمایش این گوشی موبایل پی می‌بریم که همچنان دارای پنل AMOLED بوده و رزولوشن آن فول اچ‌دی باقی مانده است. ظرفیت باتری این دستگاه در مقایسه با کاهش 0.5 اینچی اندازه نمایشگر آن به میزان بسیار بیشتری کاهش پیدا کرده و به 2 هزار و نه‌صد میلی‌آمپر ساعت رسیده است. دو گوشی موبایل اوپو آر 11 و اوپور آر 11 پلاس به ترتیب دارای 4 و 6 گیگابایت حافظه رم هستند که یکی دیگر از مهمترین وجه تمایزهای آن‌ها محسوب می‌شود. با این وجود مغز متفکر هر دو مدل یکسان بوده و چیپست اسنپدراگون 660 پردازش‌ اعمال این دو دستگاه را بر عهده دارد.

برای درک بهتر اندازه بدنه و نحوه طراحی دو گوشی موبایل جدید اوپو آن‌ها را در تصاویر زیر با آیفون 7 و گلکسی اس 8 پلاس مقایسه کرده‌ایم که به ترتیب دارای اندازه نمایشگر 4.7 اینچ و 6.2 اینچ هستند.

اگرچه اکنون از تمامی مشخصات این دو محصول آگاه بوده و حتی یک نگاه نزدیک به اوپو آر 11 و اوپو آر 11 پلاس انداخته‌ایم، اما هنوز خبری ار عرضه نسخه جهانی آن‌ها نیست. کاربران کشور چین از روز دهم ژوئن (بیست خرداد) می‌توانند اوپو آر 11 را به قیمت 485 دلار خریداری کنند. هنوز از قیمت و زمان عرضه مدل بزرگتر خبری در دست  نیست. در ویدیوی زیر نیز می‌توانید نگاه نزدیک به اوپو آر 11 پلاس داشته باشید.


پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*