رنگ های گلکسی نوت FE

رنگ های گلکسی نوت FE مشابه گلکسی نوت 7 خواهند بود

رنگ های گلکسی نوت FE تفاوتی با گلکسی نوت 7 نخواهند داشت. به این ترتیب اکنون به اطلاعات بیشتری درباره محصول جدید سری نوت سامسونگ یعنی Samsung Galaxy Note FE دست پیدا کرده‌ایم.

بر اساس اخبار منتشر شده توسط رسانه کره‌ای iNews24، گلکسی نوت اف ای در رنگ‌های مشکی عقیق، آبی مرجانی، پلاتینیوم طلایی و تیتانیوم نقره‌ای عرضه خواهد شد که همان گزینه‌های رنگ گلکسی نوت 7 محسوب می‌شوند. البته رنگ بدنه تنها شباهت این دو گوشی موبایل نیست.

رنگ های گلکسی نوت FE چهار مورد خواهد بود

برای ساخت نسخه جدید گلکسی نوت 7 از همان طراحی پیشین استفاده خواهد شد، با این تفاوت که در پنل پشتی عبارت R نقش خواهد بست. R ابتدای عبارت “Refurbished” بوده و به این معنی است که این دستگاه ترمیم‌ شده است. علاوه بر طراحی بدنه، سخت افزار نسخه ترمیم شده گلکسی نوت 7 نیز با نسخه اورجینال آن یکسان است و فقط برای حفظ امنیت از باتری کوچکتری در آن استفاده خواهد شد.

رنگ های گلکسی نوت FE

این محصول دارای یک صفحه نمایش 5.7 اینچی مجهز به رزولوشن کیو اچ‌دی بوده و از چیپست اگزینوس 8890 قدرت خواهد گرفت. حافظه رم دستگاه 4 گیگابایت و ظرفیت باتری آن 3 هزار و دویست میلی‌آمپر ساعت در نظر گرفته شده است؛ گلکسی نوت 7 اورجینال، یک باتری 3 هزار و پانصد میلی‌آمپر ساعتی به همراه داشت.

اکنون که در جریان رنگ های گلکسی نوت FE نیز قرار گرفته‌ایم، انتظار داریم عرضه این محصول از ابتدای ماه آینده میلادی آغاز شود. البته تعداد محدودی از آن در دسترس خواهند بود، به همین دلیل عرضه و یا عدم عرضه این مدل در سایر کشورهای جهان هنوز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

حدود 3 الی 4 میلیون دستگاه گلکسی نوت 7 طی فراخوان‌های سامسونگ به این شرکت بازگشتند، در حالی که تنها ده درصد و حدود 300 هزار دستگاه از آن‌ها بعد از ترمیم در قالب گلکسی نوت FE به بازارها عرضه خواهد شد. مطمئنا نخستین مقصد این محصول بازارهای کره جنوبی است. قیمت گلکسی نوت FE حدود 650 دلار تخمین زده می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. اگر میومد خریدش منطقی نبود. چون نوت 8 تا شهریور میاد

  2. سلام یعنی با این تفاصیل این گوشی ایران نمیاد؟؟؟؟ واقعا ناراحت کننده هست پس باس منتظر نوت ۸ بود

    • مهرداد جان تعداد بسیار محدودی از گلکسی نوت 7 های برگشت خورده ترمیم شدند و از اونجایی که اولویت همیشه با بازارهای خود کره جنوبی هست، هنوز عرضه یا عدم عرضه اون به سراسر دنیا مشخص نیست. مطالب رو دنبال کنید تا از آخرین اخبار مطلع بشید