سامسونگ گلکسی نوت FE

اطلاعات جدیدی از سامسونگ گلکسی نوت FE منتشر شد؛ تاریخ عرضه و دستیار صوتی بیکسبی

مدتی پیش، سامسونگ اعلام کرد که نسخه جدید و رفع عیب شده گلکسی نوت 7 را عرضه می‌کند. اکنون اطلاعات جدیدی از قیمت و تاریخ عرضه احتمالی سامسونگ گلکسی نوت FE منتشر شده است.

پس از مشکلات سامسونگ گلکسی نوت 7 و گزارشات متعددی که در مورد انفجار و آتش گرفتن این گوشی منتشر شد، این شرکت کره‌ای، تولید محصول پرحاشیه خود را متوقف کرد. به تازگی، سامسونگ تایید کرده که در آینده نزدیک، نسخه ریفربیشد یا رفع عیب شده‌ای از گلکسی نوت 7 را با نام گلکسی نوت FE یا Fan Edition عرضه خواهد کرد. بر اساس اخبار منتشر شده، قیمت سامسونگ گلکسی نوت FE بیش از 600 دلار تعیین شده است.

سامسونگ گلکسی نوت FE

اکنون خبرهای جدیدی از کره جنوبی منتشر شده که بیان‌گر تاریخ عرضه سامسونگ گلکسی نوت FE است. طبق این گزارش، سامسونگ در تاریخ 7 جولای، گلکسی نوت اف ای را در کره جنوبی عرضه خواهد کرد. شرکت Samsung در نظر داشت تا این گوشی را تا پایان ماه ژوئن عرضه کند اما حالا تصمیم گرفته تا این اتفاق را یک هفته به تاخیر بیندازد. گفته می‌شود علت این تصمیم، افزایش تعداد گوشی‌های رفع عیب شده از 150 هزار دستگاه به 450 هزار دستگاه بوده است. همچنین قرار است گوشی Galaxy Note FE از طریق سه اپراتور برتر کشور کره جنوبی به فروش برسد.

دستیار صوتی بیکسبی در سامسونگ گلکسی نوت FE

در این گزارش، ادعا شده که سامسونگ گلکسی نوت FE که در ماه آینده عرضه می‌شود، به دستیار صوتی بیکسبی (Bixby) مجهز خواهد بود. اگر این اطلاعات صحت داشته باشد، گلکسی نوت اف ای به دومین گوشی هوشمند سامسونگ تبدیل خواهد شد که از ویژگی بیکسبی بهره می‌برد؛ بنابراین همان‌طور که تمامی ویژگی‌های دستیار صوتی بیکسبی در  گوشی های گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس در کشور کره جنوبی در دسترس کاربران قرار گرفته، در گلکسی نوت اف ای نیز در دسترس خواهند بود.

شرکت سامسونگ تاکنون به صورت رسمی نسخه رفع عیب شده گلکسی نوت FE را معرفی نکرده و برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد باید تا آن زمان صبر کنیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. مبارک خریدارانش.من که منتظر نوت 8 هستم.