نسل جدید لپ تاپ Xiaomi Mi Notebook Air

نسل جدید لپ تاپ Xiaomi Mi Notebook Air رسما معرفی شد

پس از ماهها شایعه نسل جدید لپ تاپ Xiaomi Mi Notebook Air رسما معرفی شد. می نوت بوک ایر با دو پردازنده نسل هفتمی Core i5 و i7 و اسکنر اثر انگشت عرضه خواهد شد. قابلیتها و قیمت لپ تاپ جدید شیائومی را در ادامه مشاهده کنید.

اگر به خاطر داشته باشید شیائومی سال گذشته از یک لپ تاپ فوق باریک به نام می نوت بوک ایر رونمایی کرد. حال این غول فناوری چینی از نسل جدید لپ تاپ خود پرده برداری کرده است. مدل 13 اینچی نسل جدید لپ تاپ Xiaomi Mi Notebook Air از سخت افزاری قدرتمندتر برخوردار بوده و اینک با یک اسکنر اثر انگشت همراه شده است که می‌تواند به یکی از نقاط مهم فروش آن نیز تبدیل شود. همچنین لازم به ذکر است، شیائومی چندی پیش از نسخه 4G LTE و یک مدل 12.5 اینچی مجهز به پردازنده نسل هفتمی Core i3 لپ تاپ خود رونمایی کرده بود.

نسل جدید لپ تاپ Xiaomi Mi Notebook Air اینک از یک پردازنده نسل هفتمی Core i7 اینتل با سرعت کلاک 3.0 گیگاهرتز قدرت می‌گیرد که به ادعای سازنده ارائه کننده 10 درصد عملکرد بهتر نسبت به نسل پیشین خود است. یکی دیگر از پیکربندی‌های موجود، یک نسخه تجهیز شده به پردازنده نسل هفتمی Core i5 اینتل است.

از دیگر مشخصات نسل جدید لپ تاپ شیائومی باید به ظرفیت رم 8 گیگابایتی DDR4 و حافظه 256 گیگابایتی PCIe SSD اشاره کرد. این مدل اینک از یک اسکنر اثر انگشت برخوردار است که می‌تواند کنترل سفت و سخت‌تر دسترسی به لپ تاپ را در اختیار کاربر قرار دهد. همچنین یک کارت گرافیک Nvidia GeForce MX150 با ظرفیتی تا حداکثر 2 گیگابایت GDDR5 نیز در زیر قاب می نوت بوک ایر تعبیه شده است. در انتها، درست همانند مدل های پیشین، این مدل نیز از اسپیکرهای قدرتمند AKG برخوردار است تا کاربران تجربه صوتی مناسبی را در اختیار داشته باشند.

قیمت نسل جدید لپ تاپ Xiaomi Mi Notebook Air

شیائومی برای نسخه حاوی پردازنده Core i5 لپ تاپ جدید خود قیمت 4.999 یوان معادل 737 دلار را برگزیده است. متاسفانه قیمت مدل قدرتمندتر این لپ تاپ در حال حاضر توسط کمپانی مشخص نشده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*