نسل چهارم آيپد آمد : رونمايي رسمي اپل از Ipad 4

شب گذشته شرکت اپل طي يک کنفرانس خبري از محصولات جديد خود رونمايي کرد که در چند پست به معرفي اين محصولات جديد خواهيم پرداخت.اولين شگفتي اپل در اين کنفرانس رونمايي پيش از موئد از نسل چهارم تبلت هاي آيپد خود بود که در ادامه با توضيحات تکميلي در اين مورد درخدمت شما هستيم.

با معرفی سرفیس و شنیده شدن خبرها مبنی بر حمله گوگل به بازار تبلت‌های 10 اینچی، اپل احساس خطر کرد و باید واکنشی سریع به این تهدیدهای رقابتی و تحدیدهای درآمدی نشان می‌داد.یک چیپ پردازشی جدید با توان پردازشی و گرافیکی بالاتر و به نام A6X را در قلب خود جای داده که سرعت آن را به ورای ابرها می‌برد.
فیل شیلر گفت: «ما خیلی از رقبا جلوتر هستیم و من حتی نمی‌توانم آنها را در آینه عقب ببینم.» تشخیص میزان واقعیت این حرف به عهده شما. حالا A6X با توان پردازشی و گرافیکی به میزان 2 برابر بیشتر از A5X در قلب آیپد 9.7 اینچی جای گرفته. این افزایش توان، روان بودن و سرعت اجرای سیستم عامل iOS و اپلیکیشن‌ها را قطعاً هم سطح آیفون 5 خواهد کرد. و از آنجا که معماری اختصاصی اپل در آن لحاظ شده، پس مصرف باتری آن نیز بهینه خواهد بود و این یعنی عمر باتری با یک بار شارژ حداقل 10 ساعت خواهد بود.

دوربین جلو حالا HD با کیفیت فیلمبرداری 720p است. وای-فای، بلوتوث و البته کانکتور جدید Lightning راه‌های ارتباطی آن با دنیای خارج هستند که در مدل سلولار باید به آنها قابلیت 4G LTE را هم افزود.
درباره اینکه ضخامت و وزن آیپد نسل چهارم کاهش یافته یا خیر چیزی گفته نشد پس منتظر به روز رسانی سایت اپل در این باره می‌مانیم. قیمت نیز مشابه نسل‌های قبلی آیپد مانده. از این به بعد دیگر باید و منتظر به روزرسانی آیپد در اواخر پاییز-اوایل زمستان باشیم؟ به احتمال فراوان بله، البته به همراه برادر کوچکترش آیپد مینی.

{photo}91/08/03/ipad-4th-hand-on{/photo}


منبع : en.gadgetnews.net

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*