بی ام و 530i

بی ام و 530i جدید به زودی وارد جاده‌های ایران می‌شود + قیمت احتمالی

قرار است به زودی خودروی بی ام و 530i توسط شرکت پرشیا خودرو در بازار ایران عرضه شود. در ادامه، تاریخ عرضه و قیمت احتمالی نسل جدید بی ام و سری 5 را بررسی می‌کنیم.

طبق تصاویری که به تازگی منتشر شده، به نظر می‌رسد که شرکت پرشیا خودرو قصد دارد نسل جدید بی ام و سری 5 را در آینده نزدیک در کشورمان عرضه کند. این خودرو که با مدل 530i در جاده‌های ایران حضور پیدا می‌کند، از یک موتور 2 لیتری تویین پاور با قدرت 251 اسب بخار و گشتاور 350 نیوتن متر استفاده می‌کند. بی ام و 530i در حالت استاندارد، دیفرانسیل عقب است اما امکان سفارش آن به صورت دو دیفرانسیل Xdrive نیز وجود دارد؛ البته این اتفاق در بازارهای جهانی امکان‌پذیر است و بعید به نظر می‌رسد که نسخه Xdrive این خودرو توسط پرشیا خودرو در بازار ایران حضور پیدا کند.

بی ام و 530i

تصویری از بی ام و 530i در ایران

بی ام و 530 آی جدید به گیربکس 8 دنده اتوماتیک استپ ترونیک مجهز شده که شتاب صفر تا صد کیلومتر در ساعت را در مدت 6 ثانیه به ثبت می‌رساند. این سدان لوکس، از نظر طراحی به بی ام و سری 7 جدید شباهت دارد و به احتمال زیاد با حضور در بازار ایران می‌تواند مورد توجه قشر خاصی از مشتریان قرار بگیرد. هنوز تاریخ عرضه و قیمت دقیق بی ام و سری 5 جدید بازار ایران مشخص نشده اما پیش‌بینی می‌شود که از اواخر تابستان و با قیمت 400 تا 600 میلیون تومان شاهد آغاز فروش بی ام و 530i باشیم. در حال حاضر، شرکت پرشیا خودرو به عنوان تنها راه رسمی عرضه و فروش خودروی جدید بی ام و معرفی شده و مجوز واردات این خودرو نیز توسط همین شرکت ثبت شده است.

عکس های بی ام و 530i جدید

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*