بازی و اپلیکیشن فیجت اسپینر

معرفی 5 بازی و اپلیکیشن فیجت اسپینر برای اندروید

به کمک یک بازی و اپلیکیشن فیجت اسپینر می‌توانید این گجت چرخان را در دنیای مجازی شبیه‌سازی کنید. مزیت اصلی آن امکان دسترسی به کلکسیونی گسترده از انواع فیجت اسپینر است.

فیجت اسپینر را باید پرچمدار وسایل سرگرم‌کننده و اسباب بازی‌ها در سال 2017 خواند. هنوز مشخص نیست منشا این ایده کجاست و نخستین سری از آن‌ها چه زمانی و به دست چه کسی ساخته شد، اما نکته مهم این است که بازارهای سراسر جهان پاسخ بسیار خوبی به آن داده‌اند. علاوه بر سازندگان، برخی از روانشناسان مدعی شده‌اند فواید فیجت اسپینر افزاش تمرکز و رفع استرس بوده و کاربرد آن فقط به سرگرمی ختم نمی‌شود.

محبوبیت این گجت توسعه‌دهندگانی را در سراسر دنیا به خلق اپلیکیشن اندرویدی آن تشویق کرده است. اپلیکیشن فیجت اسپینر در واقع یک شبیه‌ساز برای این اسباب‌ بازی محسوب می‌شود. به لطف پیشرفت برنامه‌نویسی موبایل و قدرت پردازشی گوشی های هوشمند، محیط این برنامه‌ها به میزان زیادی قابل قبول هستند، اما واقعیت این است که بازی موبایل فیجت اسپینر نه از لحاظ لذت استفاده و از لحاظ فواید یاد شده با گجت واقعی آن قابل مقایسه نیست.

بازی و اپلیکیشن فیجت اسپینر

تنوع فیجت اسپینر باورنکردنی است و سازندگان بیش از صد مدل از این گجت را تولید و روانه بازارهای سراسر جهان کرده‌اند. یکی از مزایای استفاده از بازی فیجت اسپینر امکان مشاهده مجازی انواع آن از نزدیک و همچنین کار کردن با آن‌ها پیش از خرید است. به این ترتیب مجموعه‌ای از فیجت اسپینرها را در اختیار خواهید داشت که برای داشتن تمامی آن‌ها در دنیای واقعی شاید مجبور به پرداخت مبالغی در حد میلیون تومان باشید.

دانلود اپلیکیشن فیجت اسپینر

حین استفاده از این گجت در دنیای واقعی نمی‌توان سرعت و تعداد دفعات چرخش آن را محاسبه کرد، اما در اختیار داشتن این اعداد در یک اپلیکیشن موبایل جزو بدیهیات است. برنامه‌های زیر را مشاهده کرده و در صورت داشتن اعتیاد به استفاده از این گجت، تمامی آن‌ها را نصب کنید. با کلید بر روی نام هر مورد به صفحه دانلود آن از گوگل پلی ارسال می‌شوید.

Fidget Spinner

قیمت : رایگان

در این برنامه پنج بار به شما فرصت داده می‌شود تا با ضربه زدن به فیجت اسپینر سرعت آن را بالا ببرید و در نهایت امتیاز بیشتری کسب کنید. مزیت این اپلیکیشن فیجت اسپینر امکان ارتقا هر گجت است که سبب می‌شود سرعت چرخش و استقامت آن‌ افزایش پیدا کند. بعد از ارتقا به سراغ دوستان خود رفته و با آن‌ها مسابقه بدهید و یا اینکه تلاش کنید تا رکوردهای پیشین خود را بهبود ببخشید.

Fidget Spinner Simulator

قیمت : رایگان

این اپلیکیشن فیجت اسپینر را باید یک نسخه مجازی بسیار نزدیک به مدل واقعی آن دانست که تنوع اسپینر زیادی در آن وجود داشته و تمامی آن‌ها بر اساس قواعد فیزیک در دنیای واقعی حرکت می‌کنند. شاید حین استفاده از آن همانند زمان در دست داشتن گجت واقعی لذت نبرید، اما حداقل می‌توانید تا حدی از فواید آن برای افزایش تمرکز استفاده کنید. با توجه به رعایت شدن قوانین فیزیکی، سرعت و همچنین مدت زمان چرخش کاملا در کنترل کاربر قرار دارند.

Fidget Spinner Collector

قیمت : رایگان

جمع‌آوری کلکسیونی از فیجت اسپینرها و تقویت آن‌ها هدف اصلی در این بازی است. در ابتدا کار خود را با یک گجت نارنجی رنگ بسیار ساده آغاز کرده و رفته رفته به پنجاه فیجت اسپینر منحصربه‌فرد دیگر دست پیدا می‌کنید. برای بالا بردن سرعت جمع‌آوری کلکسیون خود می‌توانید در رویدادهای بازی شرکت کنید. البته دست پیدا کردن به گجت‌هایی که به صورت پیش‌فرض قفل هستند، کار ساده‌ای نیست.

Fidget Spinner Pro

قیمت : رایگان

در این برنامه سعی شده تا حداکثر میزان ممکن شرایط استفاده از یک فیجت اسپینر در دنیای واقعی شبیه‌سازی شود، به همین دلیل شاهد نمایش گجت به صورت سه بعدی و همچنین پخش صدای آن حین چرخش هستیم که شدت آن مرحله به مرحله با کاهش و یا افزایش سرعت تغییر می‌کند. حین چرخش گجت، انگشت خود را بر روی مرکز آن قرار داده و انگشت دیگر را بر روی نمایشگر بکشید تا به این وسیله آن را از ابعاد دیگری نیز ببینید.

با وارد شدن در حالت Challenge سی ثانیه زمان در اختیار شما قرار می‌گیرد و باید سعی کنید گجت خود را در این مدت به تعداد دفعات بیشتری بچرخانید. با ورود به حالت Endless بدون هیچ محدودیتی می‌توانید فیجت اسپینر خود را به حرکت در بیاورید. با به دست آوردن الماس، قادر خواهید بود گجت‌های بیشتری را باز کنید که ظاهر زیبا و جذاب‌تری داشته و از طرفی با سرعت بیشتری به چرخش در می‌آیند.

Spinner – Fidget Clicker

قیمت : رایگان

در این اپلیکیشن فیجت اسپینر نیز تا حد زیادی شاهد رعایت شدن قوانین فیزیک هستیم که سبب می‌شود حین استفاده از گجت به صورت مجازی بتوان از مزایای آن برای کاهش استرس و افزایش تمرکز بهره برد. با خیره شدن به پره‌های در حال چرخش از هر فکری دور نگه داشته می‌شوید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*