گلکسی Note 8 نسخه بزرگتر S8

این تصویر جدید نشان می‌دهد گلکسی Note 8 نسخه بزرگتر S8 است

تصویری منتشر شده از یک گوشی هوشمند نشان میدهد که گلکسی Note 8 نسخه بزرگتر گلکسی اس 8 سامسونگ است. سامسونگ نوت 8 را طی ماه های پیش رو رونمایی خواهد کرد.

روز دیگری آمد و باز هم شاهد انتشار شایعات جدیدی از گوشی گلکسی نوت 8 سامسونگ (Samsung Galaxy Note 8) هستیم. ما تا به امروز اخبار زیادی را از این فبلت شنیده‌ایم و هر روزی که می‌گذرد، این اطلاعات بیشتر نیز می‌شوند. حال این شایعه جدید، ادعا می‌کند که گلکسی Note 8 از طراحی مشابهی با اعضای خانواده گلکسی اس 8 سامسونگ برخوردار است.

گلکسی Note 8 نسخه بزرگتر S8

این گزارش عنوان می‌کند که گلکسی Note 8 از یک نمایشگر 6.3 اینچی Infinity Display بهره می‌برد که پیشتر شاهد حضور آن (با ابعادی کوچکتر) در گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس بوده‌ایم. این نمایشگر از دو لبه منحنی استفاده می‌کند که حاوی حداقل حاشیه تصویر است. سامسونگ همچنین کلید هوم و لوگوی خود را از روی قاب جلویی دستگاه حذف کرده تا نسبت نمایشگر به بدنه را تا حد ممکن بالا ببرد. این نمایشگر موفق شد خیلی زود از استقبال بالایی نزد کاربران برخوردار شود و نظرات مثبت منتقدان را نیز به خود جلب کند.

امروز تصاویر پنل جلویی گلکسی Note 8 به صورت آنلاین از چین منتشر شده‌اند.‌ با نخستین نگاه، متوجه شباهت بسیار زیاد آن با پنل جلویی گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس می‌شویم، هرچند این تصویر نشانگر اندازه‌ای بزرگتر است. البته این چیز بدی نیست؛ چرا که گلکسی اس 8 یک محصول عالی با طراحی دلپذیر است که در دستگیری را نیز برای کاربران سهولت می‌بخشد.

شایان ذکر است، در اینجا تصویر پنلی که به بیرون منتش شده لزوما به گلکسی Note 8 سامسونگ تعلق ندارد. این شرکت معمولا چند ماه پیش از تولید، نمونه های متعددی از گوشی های هوشمند پرچمدار جدید خود را مورد آزمایش قرار می‌دهد؛ بنابراین این تصویر حتی می‌تواند به یک نمونه اولیه مروبط باشد. چه کسی میداند، هنوز مشخص نیست سرانجام گلکسی نوت جدید سامسونگ با چه طراحی عرضه خواهد شد!

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. از شیش اینچ بزرګ تر کار کردن باش سخته

  2. سوپر لوکس زیبای بی همتا