ویدیو مفهومی آیفون 8

ویدیو مفهومی آیفون 8 ؛ در انتظار چه چیزی باید باشیم؟

اخیرا شاهد انتشار ویدیو مفهومی آیفون 8 (Apple iPhone 8) در اینترنت بودیم که دوربین دوگانه عمودی، کلیدهوم مجازی و نمایشگر لبه به لبه آیفون بعدی اپل را نشان می‌دهد.

اگر یک طراح حرفه‌ای با دقت به حدس و گمانه زنی‌های رایج در مورد آیفون ویژه دهمین سالگرد عرضه گوشی های اپل با نام احتمالی آیفون 8 گوش کرده باشد، می‌تواند شکلی از آن را در ذهن خود متصور شود و سپس بر پای آن یک طرح را بسازد. نتیجه آن دقیقا ویدیویی است که در پایین می‌توانید مشاهده کنید.

ویدیو مفهومی آیفون 8 ساخت Vladimir Obshansky

 

ویدیو مفهومی آیفون 8 که توسط یک طراح اوکراینی به نام ولادمیر ابشانسکی (Vladimir Obshansky) ایجاد شده، پرچمدار آینده کمپانی اپل را همراه با یک نمایشگر 5.8 اینچی لبه به لبه OLED با نسبت ابعاد 18:9 یا 2:1 نشان می‌دهد که شباهت بسیار زیادی را به گلکسی اس 8 سامسونگ دارد. ما همچنین یک کلید هوم مجازی را نیز می‌توانیم مشاهده کنیم که همراه با اسکنر اثر انگشت در زیر صفحه اصلی جای خوش کرده است.

ویدیو مفهومی آیفون 8

با نگاهی به قاب پشتی گوشی در این ویدیو مفهومی آیفون 8 ، دوربین دوگانه‌ای را مشاهده می کنیم که سنسورهای آن به صورت افقی در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند و دوربین اصلی آن درست همانند آیفون 7 پلاس از زوم 2 برابری برای ثبت تصاویر تله فوتو برخوردار است. ولادمیر همچنین انتظار دارد که تکنولوژی های واقعیت مجازی (VR) و واقعیت افزوده (AR) همراه با شارژ بی سیم و اسپیکرهای استریو در گوشی بعدی آیفون اپل حضور داشته باشند. در تکمیل این گفته باید بگوییم که اپل در کنفرانس توسعه دهندگان خود نشان داد که واقعیت افزوده را همراه با iOS 11 به ارمغان خواهد آورد. همچنین طی ماه‌های گذشته شایعات زیادی را نیز در خصوص اضافه شدن قابلیت شارژ بی سیم به آیفون 8 اپل شنیده بودیم که این ویدیو می‌تواند بار دیگر بر آن تاکید کند.

ویدیو مفهومی آیفون 8

انتظار می‌رود اپل آیفون بعدی خود را در ماه سپتامبر و همزمان با عرضه نسخه نهایی آی او اس 11 معرفی کند. ما بی‌صبرانه در انتظار آن روز هستیم و امیدواریم نکات مثبتی که این طراح اوکراینی در ویدیو مفهومی آیفون 8 به نمایش گذاشت را در نسخه نهایی این گوشی نیز مشاهده کنیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*