گالري تصاوير شگفت انگيز صورت هاي خلق شده با فتوشاپ

صورت! همان بخشی که انسان ها با آن حالات خود را بیان می کنند، شاد یا غمگین، برانگیخته یا خشمگین. هم چنین می توان گفت صورت همان بخشی است که افراد بر طبق آن در مورد زیبایی دیگران اظهار نظر می کنند. به طور مثال برخی افراد دوست ندارند شبیه به “براد پیت”، “مگان فاکس” و یا “جرالد باتلر” به نظر برسند! (نفر آخر را که می شناسید! “شاه لئونارد” در فیلم 300)

اما آیا یک صورت تنها با عضو های شناخته شده و ثابتش زیبا به نظر می رسد؟ عضو هایی همچون: ۲ چشم، ۲ گوش، یک دهان و یک بینی؟ این ترکیب ثابت کسالت آور به نظر می رسند. حال نظرتان در مورد یک شیر آب درون چشم، یک دهان که شبیه به یک کشو به نظر می رسد و صورتی که همچون یک کتاب می تواند ورق بخورد، چیست؟ بله، ممکن است چندان زیبا به نظر نرسند اما اندکی صبر کنید، ابتدا تصاویر این پست را مشاهده کرده و سپس مجددا به این موضوع بیاندیشید.

ممکن است همانگونه که انتظارش را دارید در این پست صورت های زیبا و خوش قیافه ای نبینید اما در عوض تصاویری زیبا و الهام بخش را مشاهده خواهید کرد که با کاری سخت و مشکل و توسط برنامه فتوشاپ ایجاد شده اند. این تصاویر حاصل زحمات هنرمندانی است که در عالم هنر محدودیتی برایشان متصور نیست. شما در طول زندگی تان صورت های زیبای بسیاری را مشاهده نموده اید، اما اکنون اجازه دهید این صورت ها(ی فتوشاپی) دیدگاهتان را درباره زیبایی به چالش بکشند، امیدواریم از دیدنشان نهایت لذت را ببرید!

{photo}91/08/06/face-art-gadgetnews.net{/photo}


منبع : hongkiat

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*