پاسخ مدیرعامل وان پلاس به شایعه تقلب در بنچمارک وان پلاس 5

کارل پی مدیرعامل وان پلاس در پاسخ به شایعه تقلب در بنچمارک وان پلاس 5 بیانیه ای را صادر کرده است. به اعتقاد وی خریداران OnePlus 5 بهترین قاضی خواهند بود.

ساعاتی پیش در خبری به احتمال تقلب در بنچمارک وان پلاس 5 ، پرچمدار جدید کمپانی وان پلاس پرداختیم. در واقع توسعه دهندگان XDA که جمعی از متخصصان متبهر این گروه را تشکیل می‌دهند، گفته بودند وان پلاس برای آزمایش های بنچمارک تازه‌ترین پرچمدار خود از یک نسخه دستکاری شده استفاده کرده است.

به اعتقاد آن‌ها چیپست هشت هسته‌ای اسنپدراگون 835 به کار رفته در مدل مورد آزمایش، حاوی چهار هسته قدرتمند بوده است که به صورت مداوم در فرکانس حداکثری 1.9 گیگاهرتزی فعالیت می‌کردند. این درحالیست که اگر مکانیسم فوق متوقف شود، این چهار هسته تنها در 24.4 درصد از کل زمان استفاده کاربران در فرکانس 1.9 گیگاهرتزی به فعالیت می‌پردازند که در آن صورت اختلاف بزرگی در بنچمارک به دست خواهد آمد.

شایعه تقلب در بنچمارک وان پلاس 5

بنچمارک وان پلاس 5

طی ساعات گذشته حجم انبوهی از انتقادها بر علیه کمپانی وان پلاس به وجود آمده بود تا حالا پس از کپی کردن طراحی آیفون 7 پلاس، به دروغگویی در قدرت واقعی گوشی هوشمند جدیدشان نیز متهم شوند. حال کارل پی، مدیرعامل و بنیانگذار شرکت چینی وان پلاس پاسخ این اتهامات را داده است.

به طور خلاصه، پاسخ او این است که وان پلاس 5 به کار رفته در آزمایش های اولیه، در مقایسه با سایر دستگاه‌های وان پلاس به صورت کاملا یکسانی در اجرای برنامه ها و بازی‌های قدرتمند عمل می‌کند. از همین رو، عملکرد بنچمارک وان پلاس 5 با آن چیزی که کاربران در دنیای واقعی تجربه می‌کنند همخوانی خواهد داشت. با این حال، توسعه دهندگان XDA سیستم خاصی را با هدف بنچمارک گیری در اغلب اپلیکیشن های محبوب برنامه ریزی کرده‌اند که در حال چرخش است. به اعتقاد ما پاسخ آقای پی ممکن است صادقانه نباشد و همچنان تقلب در بنچمارک وان پلاس 5 صورت گرفته باشد. در زیر می‌توانید پاسخ کامل کارل پی را مشاهده کنید:

ما گوشی را به طوری ساخته‌ایم که در هنگام اجرای برنامه های نیازمند منابع قوی نظیر بازی های سه بعدی، دقیقا همانگونه که در اپلیکیشن های امتیازگیری عمل می‌کند، ارائه خدمات کند. ما همچنین چیپست خود را در سایر بخش‌های پلتفرم OxygenOS نیز فعال کرده‌ایم که منجر به اجرای سریع‌تر و نرم‌تر برنامه‌ها می‌شود. ما به طور مثال با تغییر به یک رزولوشن کمتر در هنگام مواجه شدن با یک اپلیکیشن بنچمارک آنها را برای چیپست ساده نمی‌کنیم. ما عملکرد چیپست را به طور مثال با اورکلاک کردن آن تغییر نمی‌دهیم.

زمانی که کاربران اپلیکیشن های بنچمارک گیری را اجرا کنند (که البته من تایید می‌کنم آنها یک تضمین کننده کاملی برای عملکرد در دنیای واقعی نیستند)، ما معتقدیم که پتانسیل کامل دستگاه خود را بدون دخالت و یا دستگاری متوجه خواهند شد. در نظر داشته باشید که هر تولیدکننده‌ای روش‌های مختص به خود را برای اعتبارسنجی دستگاه‌هایش دارد. من قدردانی می‌کنم که تکنولوژی ما مشتاقان و دنبال کنندگانی دارد، اما احساس آزادانه‌ای برای نگاه کردن به اطراف وجود دارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. خب در اصل تقلب نکرده و قدرت خود گوشی بوده فقط اپ هایی که قدرت بالایی رو میطلبند گوشی 100% قدرت خودشو بهش اختصاص میده، نمیدونم این کجاش تقلبه