ارسال هر نوع فایل در واتس اپ

امکان ارسال هر نوع فایل در واتس اپ به زودی فراهم می‌شود

ارسال هر نوع فایل در واتس اپ قابلیت جدیدی است که کاربرد فراوانی برای کاربران این پیام‌رسان محبوب خواهد داشت. در آینده‌ای نزدیک ارسال فایل در واتس اپ دیگر محدود به عکس، ویدیو و موسیقی نخواهد بود.

سرعت توسعه واتس اپ بعد از خرید آن توسط فیس بوک بسیار زیاد شد، به طوری که در مدت زمانی کوتاه قابلیت‌های زیادی از جمله تماس صوتی و تصویری به آن افزوده شد. این شرکت اکنون مشغول فعالیت بر روی قابلیت جدیدی است که کارایی فراوانی داشته و سرعت نقل و انتقال داده در بستر اینترنت را افزایش خواهد داد.

در حال حاضر ارسال فایل در واتس اپ برای تمامی کاربران میسر نبوده و حتی به چند پسوند خاص از جمله پی دی اف، اسلاید و فایل ورد آفیس محدود می‌شود، اما به زودی و با برداشته شدن تمامی محدودیت‌ها، کاربران می‌توانند هر نوع فایل دارای هر پسوندی را از طریق این پیام‌رسان برای مخاطبان خود ارسال کنند.

ارسال هر نوع فایل در واتس اپ در حال حاضر با محدودیت مواجه است

این برنامه یکی از دو پیام‌رسان دارای بیش از یک میلیارد کاربر در سراسر جهان است، به همین دلیل وجود محدودیت ارسال فایل در واتس اپ کمی عجیب به نظر می‌رسید. گفته می‌شود سرعت توسعه این قابلیت برای قرارگیری آن در دسترس تمامی کاربران بسیار آهسته است. پس اگرچه می‌دانیم امکان ارسال فایل در دل این پیام‌رسان سرانجام میسر می‌شود، اما هنوز از زمان دقیق آن اطلاعی نداریم.

ارسال هر نوع فایل در واتس اپ

متاسفانه در مقایسه با پیام‌رسانی همچون تلگرام، ارسال هر نوع فایل در واتس اپ از نظر حجم با محدودیت مواجه است. کاربران آی او اس تا سقف 128 مگابایت، کاربران اندروید تا سقف 100 مگابایت و کاربران نسخه وب واتس اپ تا سقف 64 مگابایت قادر به ارسال فایل خواهند بود و برای ارسال فایل‌های دارای حجم بیشتر، باید دست به دامن ترفندهای قطعه قطعه کردن فایل شوند.

مطمئنا این محدودیت به دلیل جامعه بسیار پرکاربر واتس اپ اعمال شده است، چرا که وقتی میلیون‌ها کاربر به صورت همزمان تصمیم به ارسال فایل‌های ویدیویی 4K خود به صورت اورجینال بگیرند، در سرورهای واتس اپ فاجعه رخ خواهد داد! انتظار داریم این قابلیت در قالب انتشار یک آپدیت برای اپلیکیشن واتس اپ در دسترس همه کاربران قرار بگیرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*