وان پلاس 5

وان پلاس 5 با قیمتی نسبتا مناسب وارد بازار ایران شد

گوشی موبایل وان پلاس 5 (Oneplus 5) با قیمتی نسبتا مناسب به صورت غیر رسمی وارد بازار ایران شده است.

شرکت چینی وان پلاس به تازگی از پرچمدار جدید خود با نام وان پلاس 5 رونمایی و فروش آن را آغاز کرد. گوشی وان پلاس 5 یک تلفن هوشمند پرچمدار اما با قیمتی اقتصادی است که مشخصات سخت افزاری و نرم افزاری قابل توجه‌ی دارد و اولین تلفن هوشمند دنیا با 8 گیگابایت حافظه رم تلقی می‌شود.

قیمت وان پلاس 5 در ایران

از جمله مشخصات سخت افزاری موبایل هوشمند وان پلاس 5 باید به پردازنده هشت هسته‌ای اسنپدراگون 835 شامل چهار هسته پردازشی کریو با فرکانس 2.45 گیگاهرتز و چهار هسته پردازشی کریو با فرکانس 1.9 گیگاهرتز، پردازنده گرافیکی آدرنو 540، صفحه نمایش 5.5 اینچی از نوع Optic AMOLED  با وضوح تصویر فول اچ دی با تراکم پیکسلی 401 پیکسل در هر اینچ همراه با لایه محافظتی گوریلا گلس 5، 6 و 8 گیگابایت حافظه رم، 64 و 128 گیگابایت حافظه داخلی، دوربین اصلی دوگانه با لنزهای 16 و 20 مگاپیکسلی با دیافراگم 1.7 و 2.6 همراه با فوکوس اتوماتیک، لرزشگیر  EISو فلش LED دوگانه، دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی با دیافراگم 2.0، باتری 3300 میلی آمپر ساعتی با قابلیت شارژ سریع اختصاصی Dash Charge، حسگر اثر انگشتو سیستم عامل اندروید 7.1.1 نوقا همراه با رابط کاربری اختصاصی شرکت وان پلاس یعنی Oxygen OS اشاره داشت.

قیمت وان پلاس 5 در ایران

وان پلاس 5

گوشی وان پلاس 5 به عنوان جدیدترین محصول شرکت چینی وان پلاس با قیمت مناسبی به صورت انبوه و غیر رسمی (قاچاق) وارد بازار ایران شده است. وان پلاس 5 با حافظه رم 6 گیگابایت و حافظه داخلی 128 گیگابایت با قیمت اولیه 2 میلیون و 50 هزار تومان و وان پلاس 5 با 8 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی با قیمت اولیه 2 میلیون 330 هزار تومان وارد بازار ایران شده است. گفتنی است که قیمت این گوشی طبق اعلام کمپانی وان پلاس در بازار جهانی برای نسخه 64 و 128 گیگابایت به ترتیب 479 و 539 دلار است که رنگ نسخه 64 گیگابایت خاکستری و نسخه 128 گیگابایت مشکی است.

ما به شما توصیه می‌کنیم در صورتی که قصد خرید گوشی هوشمند وان پلاس 5 را دارید مدتی صبر کنید و در اواخر تیر ماه وان پلاس 5 را خریداری کنید چرا که با ورود بیشتر این محصول طی روزهای آتی به بازار و قرار گرفتن این گوشی در پشت ویترین فروشگاه‌‎های بیشتری در بازار تهران، قیمت آن نیز برای رقابت در فروش کاهش پیدا خواهد کرد.

وان پلاس 5

در نهایت باید به این موضوع اشاره کنیم که وان پلاس 5 اولین گوشی با 8 گیگابایت حافظه رم در بازار ایران است که با قیمت نسبتا مناسبی نسب به ورود اولیه دیگر اسمارت فون‌های قدرتمند وارد بازار ایران شده است. لازم به ذکر است، طبق بررسی گجت نیوز وان پلاس 5 هیچ مشکلی در آنتن دهی و پشتیبانی از شبکه اینترنت نسل 4 ایران ندارد و با باندهای مخابراتی ایران کاملا سازگار است. همچنین این گوشی با رام گلوبال وارد بازار ایران شده و از زبان فارسی پشتیبانی می‌کند.

تصاویر اختصاصی ثبت شده با دوربین گوشی وان پلاس 5 توسط تیم گجت نیوز:

نظر شما در رابطه با وان پلاس 5 چیست؟ آیا این گوشی ارزش خرید دارد؟