ال جی جی 6 پلاس و نسخه 32 گیگابایتی جی 6 فردا رونمایی می‌شوند

فردا 9 تیرماه ال جی از دو مدل گوشی جدید ال جی جی 6 پلاس (+LG G6) و نسخه 32 گیگابایتی ال جی جی 6 رونمایی رسمی به عمل خواهد آورد. شارژ بیسیم، رنگهای جدید و حافظه داخلی، عمده ترین تفاوت اعضای جدید خانواده G6 ال جی است.

ال جی قرار است دو مدل جدید G6 را فردا در کره جنوبی رونمایی کند. شاید بتوان بزرگترین تفاوت بین 3 مدل اصلی 64 گیگابایتی، 32 گیگابایتی (که پیشتر Pro نامیده می‌شود) و ال جی جی 6 پلاس را در واقع حافظه داخلی آن‌ها باهم دانست. گفتنیست که جی 6 پلاس با یک پله رو به جلو نسبت به دو مدل دیگر، از یک حافظه 128 گیگابایتی برخوردار است.

با این حال ال جی +G6 همراه با یک شارژر بیسیم در برخی از بازارها به فروش خواهد رسید و رنگ‌های جدیدی شامل مشکی Optical Astro، آبی Optical Marine و طلایی Optical Terra نیز به مدل‌های جی 6 افزوده می‌شوند که هر کدام می‌توانند جذابیت بصری خاصی را به همراه داشته باشند. علاوه بر این، مدل پلاس گوشی G6 با یک جفت ایرفون باکیفیت برند بنگ اند اولافسن، B&O Play نیز همراه خواهد بود که این برای بسیاری از علاقه‌مندان به موسیقی خبر بسیار خوبی است

ال جی جی 6 پلاس و نسخه 32 گیگابایتی جی 6

نفوذ قیمت ال جی جی 6 پلاس از 800 دلار

مدل 128 گیگابایتی در رنگ‌های مشکی، آبی و طلایی عرضه می‌شود و رنگ‌های آبی و طلایی نیز به مدل 64 گیگابایتی اضافه خواهند شد. رسانه کره‌ای YonhapNews به تازگی اعلام کرده است که قیمت مدل ال جی جی 6 پلاس 839 دلار بوده و مدل 32 گیگابایتی جی 6 نیز با قیمت 718 دلار به فروش خواهد رسید. با این حال قیمت اعلام شده برای فروش در بازار کره است و احتمالا قیمت آن‌ها در سایر کشورهای دیگر، چیزی متفاوت خواهد بود.

آپدیت جدید خانواده G6، تشخیص چهره را به ارمغان میاورد

فراتر از دو مدل فوق، این کمپانی همچنین قصد دارد از  طیف وسیعی از پیشرفت‌های نرم افزاری برای خانواده G6 رونمایی کند که شامل Face Print (چاپ چهره)، Low Power Consumption (حالت کم مصرف) و Covered Lens Warning (هشدار پوشش دوربین) می‌شود.

قابلیت Face Print بسیار جالب توجه است، زیرا به لطف آن شما می‌توانید گوشیتان را تنها با چهره خود قفل گشایی کنید؛ تنها کافیست گوشی در حالت قفل را جلوی صورتتان بگیرید تا در عرض 1 ثانیه به صفحه اصلی دسترسی پیدا کنید. قابلیت Covered Lens Warning به کاربران کمک می‌کند تا به صورت ناخواسته انگشتشان در هنگام عکاسی جلوی لنز دوربین نباشد. و در انتها حالت Low Power Consumption نیز مصرف انرژی توسط گوشی را کاهش می‌دهد. به نقل از ال جی، این قابلیت‌های جدید همراه یک به روزرسانی نرم افزاری در دسترس کاربران تمامی گوشی های خانواده ال جی G6 قرار خواهد گرفت.

در حال حاضر مشخص نیست که این گوشی‌ها در چه زمانی و در چه بازارهایی قابل فروش خواهند بود، اما ال جی تنها پوسترهای تبلیغاتی محلی را برای آن‌ها طراحی کرده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*