گوشی موبایل ساده نوکیا

رویت دو گوشی موبایل ساده نوکیا در وب سایت TENAA

دو گوشی موبایل ساده نوکیا در وب سایت TENAA مشاهده شدند. به نظر می‌رسد اچ ام دی گلوبال بعد از معرفی چند گوشی هوشمند، قصد فعالیت در بازار گوشی های ساده نوکیا را دارد.

روز گذشته به این موضوع اشاره کردیم که بر اساس اخبار جدید، اچ ام دی گلوبال به زودی یک گوشی ساده نوکیا دیگر عرضه می‌کند. بعد از معرفی نسخه جدید نوکیا 3310 به نظر می‌رسید اچ ام دی گلوبال تنها برای تداعی کردن خاطره‌های کاربران قدیمی این برند، چنین گوشی ساده‌ای را تولید کرده است، اما این شرکت اکنون نشان داده یک طرفدار واقعی برند نوکیاست. دو گوشی موبایل ساده نوکیا با شماره مدل‌های TA-1010 و TA-1034 در وب سایت TENAA مشاهده شده‌اند.

به عقیده تحلیلگران، این دو محصول به ترتیب جایگزین نوکیا 105 و نوکیا 130 خواهند بود. درباره قابلیت‌های این دو مدل نباید صحبت کرد، چرا که به احتمال بسیار زیاد، حتی همچون نسخه سال 2017 نوکیا 3310 یک مار بازی ساده نیز در آن‌ها ممکن نخواهد بود!

در نسخه جدید نوکیا 105 یک دوربین VGA ساده نیز وجود ندارد. انتظار داریم این محصول برخلاف نوکیا 3310 جدید دارای قیمت بسیار پایینی باشد. نوکیا 105 اورجینال با قیمت حدودی 11 دلار به فروش می‌رسید، به همین دلیل می‌توان برای این محصول جدید نیز چنین بازه قیمتی در نظر گرفت.

عدم پشتیبانی از 3G در گوشی موبایل ساده نوکیا

برخلاف مدل بالا، نسخه جدید نوکیا 130 دارای یک دوربین معمولی بوده و از دو سیم کارت پشتیبانی خواهد کرد. اگرچه در TENAA ویژگی دیگری ذکر نشده است، اما به نظر می‌رسد نباید دنبال مشخصه فنی دیگری درباره این دو گوشی موبایل ساده نوکیا باشیم. این دو محصول به رابط کاربری +S30 مجهز خواهند شد و به همین دلیل نباید انتظار زیادی از آن‌ها داشته باشیم. پیش‌بینی می‌شود هر دوی آن‌ها حتی از شبکه موبایل 3G نیز پیشتیبانی نکنند که خبر بدی برای کاربران برخی کشورها همچون ایالات متحده آمریکا است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*