چیپست جدید مدیاتک

چیپست جدید مدیاتک برای اینترنت اشیا با قابلیت‌های ویژه معرفی شد

چیپست جدید مدیاتک با نام MT2625 و قابلیت‌های ارتباطی بسیار خوب برای استفاده در اینترنت اشیا معرفی شد تا علاوه بر کاهش مصرف برق، شاهد توسعه این فناوری دوست‌داشتنی نیز باشیم.

وسایل هوشمند خانه برای ارتباط با یکدیگر در اینترنت اشیا، به اینترنت و استاندارهای مختلفی همچون وای فای نیاز دارند. اما مصرف برق وای فای بسیار بالا بوده و دستگاه‌های زیادی به صورت موثر از آن پشتیبانی نمی‌کنند.

چیپست جدید مدیاتک با پردازنده Core-M و فرکانس 104 مگاهرتز، امکان ایجاد ارتباط ار طریق باندهای NB1 و NB2 که با هزینه‌ای پایین برای پوشش داخلی بهینه شده‌اند را فراهم کرده است تا در کنار عملکرد بهتر، میزان مصرف باتری سالانه دستگاه نیز اندازه‌گیری شود. همچنین این تراشه به عنوان کوچکترین تراشه ساخته شده برای اینترننت اشیا (16 در 18 میلی‌متر) با پشتیبانی کامل فرکانسی به منظور استفاده در سراسر دنیا، استفاده از آن در دستگاه‌های کوچک را امکان‌پذیر می‌کند.

با توسعه اینترننت اشیا، به زودی می‌توان تمام وسایل هوشمند خانه را با دستیارهای صوتی مختلف همچون کورتانا، سیری، الکسا و گوگل اسیستنت کنترل کرد چرا که استفاده از کلید “On” در این سال‌ها دیگر معنی نمی‌دهد.

چیپست جدید مدیاتک

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*